Eiersalade

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiersalade

Hi people,

Ik volg jullie al een tijdje en ik heb besloten ook maar een account aan te maken.
    Ik sport nu 1-1,5 jaar "serieus" en ben dus ook steeds meer bezig met mijn voeding.
    Ik zal binnenkort wellicht een uitgebreider topic maken om mijzelf even voor te stellen.

Maar nu mijn vraag:
    Ik heb heel veel moeite om brood weg te krijgen (zowel in de ochtend als overdag). Ik heb alles geprobeerd: van kipfilet tot pindakaas. Nou doe ik sinds kort eiersalade van de euroshopper op mijn boterhammen en op deze manier eet ik er makkelijk 8 op een dag.

Nou hoor ik van de ene kant dat eiersalade slecht is, maar als ik de voedingswaarde vergelijk kan ik niet héél veel slechte onderdelen ontdekken.

Graag jullie mening hierover.

PS: Ik ben 2 meter lang en echt een extreme ectomorf. (Ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen.)

Ik ben benieuwd!

Met vriendelijke groet,

Bananacupcake

Eiersalade zelf maken is veel beter/lekkerder
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Ah oké, maar de vraag blijft.
      5 dagen per week elke dag 8 boterhammen met eiersalade, kan dat kwaad?
      Anders worden het max 4 boterhammen met kipfilet of pindakaas (Met heel veel moeite)

Zoals ik al zei kom ik echt geen gram aan, dus daarvoor hoef ik het niet te laten.

Comment

Originally posted by Bananacupcake View Post
        Ah oké, maar de vraag blijft.
        5 dagen per week elke dag 8 boterhammen met eiersalade, kan dat kwaad?
        Anders worden het max 4 boterhammen met kipfilet of pindakaas (Met heel veel moeite)

Zoals ik al zei kom ik echt geen gram aan, dus daarvoor hoef ik het niet te laten.
        Zolang je je eigen eiersalade maakt en die op je boterham neemt kan het geen kwaad hoor

Comment

Je hebt me op een idee gebracht ben nu bezig met me eigen eiersalade te maken met meer BB verhoudingen

Comment

Ha GIP, eiersalade is echt heerlijk. Post je je creatie in de recepten-section??
            Mn vrouwtje maakt ook altijd een overheerlijke eiersalade, maar geen ideeeeeej of die bb-proof is. Zal wel eens haar ingrediënten vragen en ze dan op t forum posten ter keuring.

Comment

Gain is pain, recepten kunnen nooit kwaad

Comment

hmmmm lekker en makkelijk zelf te maken......gewoon een paar eieren koken het geel mengen met mayonaise, curry kethup,bieslook, zout en peper.Eiwit in kleine stukjes erbij en smullen maar. Echt bb-proof.........zou het niet weten.

Comment

Haha f*ck it, ik ben toch een ectomorf.
                  Ik ga het gewoon blijven eten

Thanks guys!

Comment

pagina 3: denk wel genoeg voor 6 a 8 boterhammen.

http://forum.bodynet.nl/recepten/525...vanture-3.html

Comment

Het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje, als je macro's en kcaltotalen kloppen dan kan je in theorie nog mcdonalds op je boterham smeren. Gewoon goed rekenen en netjes in je schema bouwen.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Kevster aan de iifm?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          Kevster aan de iifm?
                          Haha nah, maar een redelijk goed samengestelde eiersalade zal niet veel schade doen. Was alleen even om uit te beelden dat het grote plaatje vele male belangrijker is.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X