Voedingsschema Tiener?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema Tiener?

Hey mensen,

Zouden 1 van jullie mij tips kunnen geven voor een voedingschema voor iemand van 14 jaar?
    Ik zou namelijk echt niet een kunnen verzinnen..
    Ik wil graag aankomen, zou ik hiervoor ook weight gainer voor kunnen gebruiken want ik eet echt zoveel als ik kan maar lukt niet.

Alvast bedankt

Niet aan weight gainers beginnen is alleen maar slecht, en dat moet je alleen gebruiken als het einde nabij is, begin eerst is met een voedingschema te maken, en even de tienerbodybuidling sticky te lezen in dit forum, dan kunne we je verder helpen

En ik denk dat je niet eens zoveel eet
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Post je schema eens dan . Want ik dacht ook dat ik best veel at, maar na berekeningen kwam ik aardig wat te kort. Maar dat komt met de tijd. Het gaat dan makkelijker als je meer spieren opgebouwd hebt, dan krijg je vanzelf meer honger.

Comment

je bent 14 en volop in de groei, dan zul je gewoon heel veel moeten eten.
        en gezond voedsel geen troep!

maar waar maak je je druk om! als je uitgegroeit bent zou ik me pas zorgen gaan maken om dingen als aankomen en spieren opbouwen
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dus moet ik alleen eten en niet op workouts letten?
          Wat hebben btw testeronen met trainen te maken

Comment

Het is mij opgemerkt dat als ik meer ga trainen en natuurlijk nog meer ga eten dan l, dat ik sneller aankom dan dat ik de hele dag niks ga doen en vette dingen ga binnenwerken, kan dit kloppen?

Comment

je moet zorgen dat je minstens 5 a 6 keer per dag eet en flinke porties en zou inderdaat niet met die weight gainer gaan beginnen hou je gewoon bij een whey eiwitten shake je zegt dat je veel eet ma je moet wel de goede dingen eten en dat betekent niet na de frituur enzo eet dingen zoals kipfilet rijst vis tartaartjes of biefstuk havermout en noem maar op als je van dat soort dingen 5a 6 flinke poties eet en je training goed is zou je zowiezo wel moeten bijkomen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X