Hallo beste bn'ers!
Ik vroeg me af wat er beter kan aan mijn voedingsschema:
06:30 Havermout met 1 schep whey/ tevens whey shake bij het ontwaken.
09:00 Appel
11:30 2x volkoren brood met kip/kalkoenfilet
14:00 100 gram kipfilet
16:30 2x volkoren brood met kip/kalkoenfilet
18:00 Trainen
20:00 Whey shake, daarna avondeten: zilvervliesrijst kip/kalkoen of tonijn en groenten
22:30 500 gram magere kwark
23:00 Slapen.
Zoals je kan zien eet ik best veel kip/kalkoen, dit komt ook omdat ik hier gewoonweg dol op ben, can't help it! Wordt 2 x in de week vervangen door een blik tonijn op water te verdelen op 4 sneetjes
Soms wissel ik de havermout af met: 2 sneetjes volkoren brood en een eetlepel pindakaas, of ipv pindakaas omelet van 4 ei- eiwitten en 1 dooier.
Ik kom uit op een totaal van 18/1900 cal p/dag terwijl mijn dagelijkse behoefte ia internet zo rond de 2800 ligt! (4x p/week trainen)
Miss komt het allemaal cliché over, sorry daarvoor! Maar ik weer echt niet wat ik toe zou kunnen voegen, aangezien ik ook geen honger heb gedurende dit schema..
Alvast bedankt voor de tijd, en stevige feedback!
Ik vroeg me af wat er beter kan aan mijn voedingsschema:
06:30 Havermout met 1 schep whey/ tevens whey shake bij het ontwaken.
09:00 Appel
11:30 2x volkoren brood met kip/kalkoenfilet
14:00 100 gram kipfilet
16:30 2x volkoren brood met kip/kalkoenfilet
18:00 Trainen
20:00 Whey shake, daarna avondeten: zilvervliesrijst kip/kalkoen of tonijn en groenten
22:30 500 gram magere kwark
23:00 Slapen.
Zoals je kan zien eet ik best veel kip/kalkoen, dit komt ook omdat ik hier gewoonweg dol op ben, can't help it! Wordt 2 x in de week vervangen door een blik tonijn op water te verdelen op 4 sneetjes
Soms wissel ik de havermout af met: 2 sneetjes volkoren brood en een eetlepel pindakaas, of ipv pindakaas omelet van 4 ei- eiwitten en 1 dooier.
Ik kom uit op een totaal van 18/1900 cal p/dag terwijl mijn dagelijkse behoefte ia internet zo rond de 2800 ligt! (4x p/week trainen)
Miss komt het allemaal cliché over, sorry daarvoor! Maar ik weer echt niet wat ik toe zou kunnen voegen, aangezien ik ook geen honger heb gedurende dit schema..
Alvast bedankt voor de tijd, en stevige feedback!
Comment