Lean gain

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lean gain

Geen zorgen dit gaat niet over een weight gainer.

Ik ben aan het einde van mijn ud2.0 avontuur
    nu zou ik graag willen weten of er een methode is voor lean gains
    dus spier massa aankomen zonder vet

persoonlijk heb ik een hekel aan carb cyclen dus heeft iemand anders nog andere suggesties (ud2.0 bulk ken ik ook al ook geen fan)
    There are no shortcuts to any place worth going.

Wat is uiteindelijk je totale progressie geweest na UD2.0? Hoeveel weken had je het gedaan en ben je tevreden met wat je bereikt hebt?
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Leangains bulk? IF blijkt ineens in populariteit toe te nemen hierzo..
      The Leangains Guide | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Wat maakt IF eigenlijk zo anders of speciaal? Als ik naar de 'sample setups' kijk, houden ze bij IF gewoon het drie-maal-tijden per dag principe aan...?

Comment

Je vast voor 16uur (niets eten), je traint en vervolgens heb je een eetwindow van 8u waarin je al je kcal naar binnen moet werken die je voor die dag mag eten. Ik las ergens dat iemand +30% op trainingsdagen hanteerde en -10% op rustdagen kwa calorieën (in leangains bulk). Zo zou je droge massa kweken en heel het jaar door droog blijven.
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Wat is uiteindelijk je totale progressie geweest na UD2.0? Hoeveel weken had je het gedaan en ben je tevreden met wat je bereikt hebt?
            5 weken gedaan ik wou 8 maar ik werd ineens heel ziek
            toch een goede 4/4,5% verloren terwijl ik lichtjes meer massa heb gekregen rond de 0,3kg meer

@wilco IF kende ik al (alleen ik was aan het lezen en was niet echt zeker of je hiermee massa aankwam)

een dankje voor mensen die een berichtje hebben geplaatst
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X