Hallo iedereen,
ik fitness nu ongeveer 3 maanden bij een sportschool en op zich ben ik wel tevreden met de vooruitgang die ik boek. Van december 2010-juli 2011 ging ik ook 1 keer per week bij fysio full body schema doen. Ik houd ook rekening met voeding/rust etc. en probeer op vaste tijden te eten. Voor meer info over mij kijk hier. Ik had dus een vraag over mijn voedingsschema en dan vooral wat er verbeterd kan worden.
Voeding:
8:00-8:30: 2 boterhammen of brinta met glas magere melk
beleg boterhammen: pindakaas, ham, ei, tonijn, kipfilet
10:30: 2 boterhammen en schaaltje zuivel met cruesli + glas magere melk
13:00: lunch, wat de pot schaft, meestal wel eiwitrijk, bijv. pistolet ei, pistolet sardientjes etc.en glas magere melk
15:00: 2 boterhammen met schaaltje fruit en glas water
17:30: avondeten, wat de pot schaft en glas magere melk
20:00: bak magere franse kwark met gedroogde abrikozen erin
Als ik getraind heb, neem ik direct eiwitschake van 30 gram + glas melk en 3 boterhammen met pindakaas en hagelsag.
Ik probeer per dag zo'n liter magere melk te drinken.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Jay
ik fitness nu ongeveer 3 maanden bij een sportschool en op zich ben ik wel tevreden met de vooruitgang die ik boek. Van december 2010-juli 2011 ging ik ook 1 keer per week bij fysio full body schema doen. Ik houd ook rekening met voeding/rust etc. en probeer op vaste tijden te eten. Voor meer info over mij kijk hier. Ik had dus een vraag over mijn voedingsschema en dan vooral wat er verbeterd kan worden.
Voeding:
8:00-8:30: 2 boterhammen of brinta met glas magere melk
beleg boterhammen: pindakaas, ham, ei, tonijn, kipfilet
10:30: 2 boterhammen en schaaltje zuivel met cruesli + glas magere melk
13:00: lunch, wat de pot schaft, meestal wel eiwitrijk, bijv. pistolet ei, pistolet sardientjes etc.en glas magere melk
15:00: 2 boterhammen met schaaltje fruit en glas water
17:30: avondeten, wat de pot schaft en glas magere melk
20:00: bak magere franse kwark met gedroogde abrikozen erin
Als ik getraind heb, neem ik direct eiwitschake van 30 gram + glas melk en 3 boterhammen met pindakaas en hagelsag.
Ik probeer per dag zo'n liter magere melk te drinken.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Jay
Comment