hoeveel carbs ideaal in de cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoeveel carbs ideaal in de cut?

Vraag me af hoeveel koolhydraten ideaal zijn in de cut. Ben nu aan het cutten, gaat goed op zich, alleen begin ik er "plat" uit te zien. Spieren zijn totaal niet meer vol. Ben nu 3 weken bezig. Om de 2 weken hou ik 1 refeed dag. Op die dag eet ik smiddags iets wat ik lang niet meer heb gegeten en dan zie je ook meteen het verschil dat ik weer wat voller ben.

Zit nu op 200 gr eiwitten, 150 gr kh en 60 gr vetten.

Mijn stats nu 1m84 92 kg 12 %

Misschien dat ik de vetten wat omhoog moet doen maar dan moet ik nog minderen in kh. Want eiwitten wil ik op 200 gr houden.

Vraag is dus hoeveel koolhydraten is ideaal in de cut?
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Met jouw lichaamsgewicht en vet% verwacht je toch al snel een minimale behoefte van 3000 kcal bij 3-4x per week trainen.

Jij neemt 1950 kcal per dag. Het lijkt me dat je dus veel te streng aan het cutten bent. Met ook erg weinig koolhydraten.

Hoe jij nu cut, kan ook werken, maar dan moet je toch al snel 2x per week je Carbs refeeden. Dus e200, k450-500, v60.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      Met jouw lichaamsgewicht en vet% verwacht je toch al snel een minimale behoefte van 3000 kcal bij 3-4x per week trainen.

Jij neemt 1950 kcal per dag. Het lijkt me dat je dus veel te streng aan het cutten bent. Met ook erg weinig koolhydraten.

Hoe jij nu cut, kan ook werken, maar dan moet je toch al snel 2x per week je Carbs refeeden. Dus e200, k450-500, v60.
      Wat denk je dat dan ideaal is qua vetten? Ik wil dit verhogen naar 80-90 gr en misschien kan ik dan mijn eiwitten nog een beetje verhogen? 450 gr kh is dit niet te hoog in de cut?
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
        Wat denk je dat dan ideaal is qua vetten? Ik wil dit verhogen naar 80-90 gr en misschien kan ik dan mijn eiwitten nog een beetje verhogen? 450 gr kh is dit niet te hoog in de cut?
        Je kan 5 dagen per week: e200, k150, v100 = 2300 kcal
        2 refeed dagen: e200, k450, v50g = 3050 kcal
        Per week is dit: 5x2300 + 2x3050 = 17600 kcal
        Per dag is dit: 17600/7= 2514 kcal

Koolhydraten zijn zeker niet teveel in de cut. Je krijgt op weekbasis een 1650 gram koolhydraten binnen. Per dag is dit gemiddeld 235 gram. Dit is zeker niet te veel.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          Je kan 5 dagen per week: e200, k150, v100 = 2300 kcal
          2 refeed dagen: e200, k450, v50g = 3050 kcal
          Per week is dit: 5x2300 + 2x3050 = 17600 kcal
          Per dag is dit: 17600/7= 2514 kcal

Koolhydraten zijn zeker niet teveel in de cut. Je krijgt op weekbasis een 1650 gram koolhydraten binnen. Per dag is dit gemiddeld 235 gram. Dit is zeker niet te veel.
          Ok, bedankt man, ga dit een tijdje volhouden en zien wat het geeft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X