Havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Havermout

Ik heb de aanwijzingen op de achterkant van het pak gevolgd.
    6 eetlepels havermout in 2,5 kopje melk (of water)
    4 minuten op 600 watt

Mijn havermout met melk ziet er nog steeds niet echt dik uit?
    het is nogal nat-papperig?

hoort het niet dezelfde als bijvoorbeeld brinta te hebben?
    ~love what you do, do what you love~

Gooi er gewoon wat meer havermout bij, net zo lang dat je het zelf een goeie dikte vind

Kon je dit nou echt niet zelf verzinnen ???
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik doe zelf 2 min 630 watt. Daarna 50 gram havermout. Helemaal niet papperig, ligt mss aan je magno

Comment

Laat het een paar minuutjes staan voordat je het in de magnetron zet.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Misschien wat minder melk gebruiken of wat langer laten staan.

Ikzelf doe het nooit in de magnetron, maar pak gewoon havermout met water en gooi het zo naar binnen en anders meer havermout gebruiken.
          "Straight outta gym"

Comment

400ml melk, 60g havermout en 1 schep whey, wat nou magnetron
            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
              Gooi er gewoon wat meer havermout bij, net zo lang dat je het zelf een goeie dikte vind

Jawel. Ik heb er al meer havermout bij gedaan. Niet het gewenste effect. Heeft jouw manier van communiceren trouwens ooit het gewenste effect?

aan de overigen:
              Ik wist niet dat je havermout kon eten zonder het op te warmen. Ik heb google geraadpleegd, maar ook daar weinig resultaat. Op de verpakkig staat ook dat je het op moet warmen.

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                aan de overigen:
                Ik wist niet dat je havermout kon eten zonder het op te warmen. Ik heb google geraadpleegd, maar ook daar weinig resultaat. Op de verpakkig staat ook dat je het op moet warmen.
                Hmm, bij mij op de verpakking staat dat ook, maar ik weet het eigenlijk ook niet. Ik eet het namelijk zelf altijd zonder het op te warmen..
                "Straight outta gym"

Comment

Ok.
                  Daarom vind ik het vreemd dat de verhoudingen die het pak aangeeft niet lijkt te kloppen. Brinta is bij mij vaak lekker dik, omdat ik er inderdaad wat bij gooi tot het de gewenste dikte heeft. Bij Havermout zeggen ze 6 eetlepels met 2,5dl melk (of water). Met die verhouding is het melk waar wat havermout in drijft.

Comment

elke ochtend 200ml melk 130 sec op 900 watt daarna 100gram havermout toevoegen en slobberen maar!
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                      elke ochtend 200ml melk 130 sec op 900 watt daarna 100gram havermout toevoegen en slobberen maar!
                      ik heb van Quark. Of Quaker. Weet niet precies wat de merknaam is. Maar, de tijden, magnetron standen en verhoudingen zijn anders.

Comment

Ik heb die van 39 cent.
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post

Echt he..
                          Lijkt me nogal logisch... aangezien de ene persoon van slobberige havermout houdt, en een ander van havermout wat je bijna met mes en vork kan eten.

Maargoed, anders gewoon laten koken, en even laten staan, dan zet het ook lekker uit.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Echt he..
                            Lijkt me nogal logisch... aangezien de ene persoon van slobberige havermout houdt, en een ander van havermout wat je bijna met mes en vork kan eten.

Maargoed, anders gewoon laten koken, en even laten staan, dan zet het ook lekker uit.
                            Haha, nog tips om blok beton te krijgen. Lekker hoor, ikzelf maak ook altijd zelf havermoutpannekoeken, die zijn dan nog wel beetje smeui van binnen.

Ik heb die van 0,39 cent btw.
                            "Straight outta gym"

Comment

Hey mensen,
                              sommige van jullie leken nogal geraakt door het aanmaken van een, in hun ogen, vrij nutteloze topic. Inmiddels toch maar even langs moeders gereden. Maatbeker erbij. De hoeveelheid melk die ik gebruikte was te hoog :-)

Dus, oprechte excuses voor het gebruik maken van de (web)ruimte terwijl dat niet nodig was! Eind goed, al goed. Lekker havermout aan mijn dieet toevoegen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X