gewenste totalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gewenste totalen

ik ben net begonnen met het opstellen van een voedings schema voor mijzelf met behulp van de sticky met algemene informatie.
    met het schema wat ik wil opstellen is mijn doel aankomen.
    ik heb alleen nog wel een klein vraagje, bij het voorbeeld met het havermout ontbijt in de sticky staan de gewenste totalen voor het ontbijt.
    nu is mij niet helemaal duidelijk of ik bij een schema om aan te komen alleen naar de totale kcal moet kijken ? of moet ik ook rekening houden met een goede verhouding van eiwitten, koolhydraten en vetten ? en zo ja, waar kan ik die verhouding vinden, of heb ik er verongeluk overheen gelezen ?

Je dient idd rekening te houden met de juiste KEV verhouding bv 40/40/30. Probeer maaltijden te creëren waar deze verhoudingen in terug komen.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
      de juiste KEV verhouding bv 40/40/30. .
      tja...de juiste verhouding....40%+40%+30% ..........
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by nidstar View Post
        ik ben net begonnen met het opstellen van een voedings schema voor mijzelf met behulp van de sticky met algemene informatie.
        met het schema wat ik wil opstellen is mijn doel aankomen.
        ik heb alleen nog wel een klein vraagje, bij het voorbeeld met het havermout ontbijt in de sticky staan de gewenste totalen voor het ontbijt.
        nu is mij niet helemaal duidelijk of ik bij een schema om aan te komen alleen naar de totale kcal moet kijken ? of moet ik ook rekening houden met een goede verhouding van eiwitten, koolhydraten en vetten ? en zo ja, waar kan ik die verhouding vinden, of heb ik er verongeluk overheen gelezen ?
        Begin met een wat eenvoudige verdeling in je EKV van 35-35-30 en houdt dat een maandje aan. In die maand kijk je goed naar wat je lichaam doet.
        Sla je vrij vlot wat vet op dan laat je je KH wat zakken, of je gooit je vetten en of eiwitten wat omhoog en kijk je weer goed naar wat je lichaam doet.

Op diezelfde manier kan je met de juiste voeding, kijken naar wat je vetpercentage doet. Zakt die heel erg snel en zakt ook je lichaamsgewicht erg snel dat weet je dat je ergens wat moet veranderen. Want je hebt dan erg grote kans dat je ook spiermassa aan het consumeren bent.

Als de voeding optimaal is dan zal je flink veel spiermassa aanzetten en relatief weinig of nauwelijks vet aanzetten. De kans bestaat ook dat je bf% gewoon gaat zakken terwijl je lekker groeit in spiermassa.

Probeer je totaal inname goed te verdelen over de dag in gelijke (hoofd)maaltijden. De pre- en postworkout kunnen flink afwijken van de gewone maaltijden. In elke maaltijd ruim voldoende complete eiwitbronnen nemen en variëren in eiwitbronnen. Zorg voor voldoende vetten en ook deze gevarieerd nemen. KH bronnen zo traag mogelijk en ook over de gehele dag verdelen.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          tja...de juiste verhouding....40%+40%+30% ..........

whoops
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X