Mn dagelijkse eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mn dagelijkse eten

Hieronder heb ik een schema waar ik mij op dit moment aan hou... Ik weet dat het geen super dieet is maar goed het is een begin!:P Heeft iemand ook nog suggesties wat ik beter weg kan laten en wat ik er voor terug moet hebben... Op dit moment ben ik niet erg fanatiek bezig met wat ik eet maar ik probeer toch zo goed mogelijk te eten...

8.00
    2 stukken brood met pindakaas
    Kom met Brinta

12.00
    4stukken brood met 2 eieren
    Bak kwark
    banaan

15.00
    2stukken brood met Kaas

18.00
    Avondeten

21.00
    2 tosti’s

Greetzz

het beste is 6 keer per dag eten,om de 2 uur. hier staan zat eetschema's op het forum als voorbeeld.

groetjes corina

o,ja zullen ze zo wel vragen, je moet je eetbehoefte uitrekenen, dan weet je wat je op een dag binnen moet krijgen.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Je eet veel te weinig.Ik zou om 10 uur ook nog een maaltijd nemen.
      Wat je het beste kan doen is even uitrekenen wat je dagelijkse behoefte is. Dan je huidige schema even invoeren in de eetmeter is bij de sectie links te downloaden, dan weet je precies wat je te kort komt.
      Hoe laat ga je trainen? ik zou na de training water met druivensuiker nemen om je energie voorraad aan te vullen.
      Dat mis ik ook in je huidige schema.
      De tosti's zo laat zou ik vervangen door kwark of een andere goede eiwit bron.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

En natuurlijk de befaamde LIJNZAADOLIE...
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (harold @ Jan. 03 2005,16:43)]Je eet veel te weinig.Ik zou om 10 uur ook nog een maaltijd nemen.
          Wat je het beste kan doen is even uitrekenen wat je dagelijkse behoefte is. Dan je huidige schema even invoeren in de eetmeter is bij de sectie links te downloaden, dan weet je precies wat je te kort komt.
          Hoe laat ga je trainen? ik zou na de training water met druivensuiker nemen om je energie voorraad aan te vullen.
          Dat mis ik ook in je huidige schema.
          De tosti's zo laat zou ik vervangen door kwark of een andere goede eiwit bron.

Grtz..
          Bij de sectie van links had ik inderdaad nog niet gekeken.. ben het prog al aan het downe

Ik train meestal savonds.. en af en toe op middag..

gretz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 03 2005,16:55)]En natuurlijk de befaamde LIJNZAADOLIE...    
            Is pindakaas nog niet vet genoeg dan?

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Helemaal eens met bovenstaande tips. Kijk anders ook even bij dagelijkste voeding naar het exel schema wat ik net gepost heb.

De eetmeter is een erg handig programmatje en het is ook heel simpel. Als je denkt een goed schema te hebben moet je het nog eens posten en dan kijken we of je nog wat aan moet passen. Het schema wat je nu hebt is van structuur al wel goed, kleine frequeante maaltijden.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

dan zal ik nu dat schema bekijke
                Zo leer je nog eens wat haha

Comment

Zou zeker de tips hier opvolgen, er valt nog heel veel aan te sleutelen.
                  Je kunt ook veel leren van het doorlezen van schema's van anderen en de tips daarbij. Denk zeker dat je te weinig eet en ook dat je niet genoeg eiwitten binnen krijgt. Heel erg belangrijk!
                  Sleutelse en benieuwd naar je verbeterde schema.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X