Begin 1ste voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begin 1ste voedingschema

Hallo iedereen,

Allereerst bedankt voor het handige exel bestand!

Nu heb ik geprobeerd een voedingschema voor me samen te stellen.
    Ik heb het middag en avondmaal niet toegevoegd omdat dit is wat de pot schaf.

Zouden jullie even m'n schema willen bekijken en oordelen ? (wat slecht is en beter moet)

Heel erg bedankt!
    Zoals jullie zullen zien is het echt nodig dat ik een goed schema volg.

Grtz, Cédric
    Attached Files

welkom,
    je staat op 7%?

intkort, je zit te laag en eiwitten en vetten en te hoog en koolhydraten,ff inlezen lijkt me verstandig.
    loos de sinas, halvolle melk ipv magere melk voor wat vetten, magere kwark ipv danootje en suikerbrood... tja
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

je eet veel te veel troep.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Teddek View Post
        welkom,
        je staat op 7%?

intkort, je zit te laag en eiwitten en vetten en te hoog en koolhydraten,ff inlezen lijkt me verstandig.
        loos de sinas, halvolle melk ipv magere melk voor wat vetten, magere kwark ipv danootje en suikerbrood... tja
        Bedankt voor je antwoord!

Ja, train namelijk al 4 tal maand, maar zonder voedingschema. Had er met vrienden over gepraat, ik legde uit dat ik ook heel veel zweete, dan heb ik mijn reps verminderd maar mijn gewicht naar omhoog gedaan.

Toen vermagerde ik minder en blijf ik nu rond hetzelfde gewicht hangen.
        Ik ben tevreden van de groei van mijn spieren (goed zichtbaar met amper vet) maar ik moet gewoon aankomen in massa.

Bedankt voor de tips, zal proberen dat eiwit te verhogen.

Dus totaal zit ik nu aan kcal : 2181, eiwit: 92, k: 384, vet: 31. (zonder mijn 2 maaltijden wat de pot schaft)

Naar welke stats zou ik moeten komen, ideaal voor mij ?

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          je eet veel te veel troep.
          Dacht net dat ik toch een iets wat goed schema had.

Wat is dan die troep ? suikerbrood ja dat misschien wel, krijg er een lekkere boost van in de ochtend maar ik wil alles veranderen, wil gewoon een goed schema dat werkt!

Meer boterhammen met pindakaas of kipfilet is dat beter ?

Comment

suikerbrood en sinas eruit. (kost je lichaam alleen maar energie en geeft niets terug.)
            je eet veel te weinig vetten. (neem noten, hele eieren, olie, pindakaas, vette vis voor de vetten)
            voor het slapengaan een bak magere (naturel) kwark met een handje noten erin.
            2 kiwi's zijn geen maaltijd. neem die ergens bij.

danone yoghurt en andere yoghurts met smaakje weglaten, veel te veel suikers.
            Last edited by maar7en8; 12-07-2012, 13:35.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              suikerbrood en sinas eruit. (kost je lichaam alleen maar energie en geeft niets terug.)
              je eet veel te weinig vetten. (neem noten, hele eieren, olie, pindakaas, vette vis voor de vetten)
              voor het slapengaan een bak magere (naturel) kwark met een handje noten erin.
              2 kiwi's zijn geen maaltijd. neem die ergens bij.

danone yoghurt en andere yoghurts met smaakje weglaten, veel te veel suikers.
              Bedankt !

Heb hem aangepast. Kom nu uit op 2865 kcal dus zonder mijn 2 maaltijden wat de pot schaft bijgerekend

Die 2 kiwi's eet ik achter mijn maaltijd (wat de pot schaft, daarom dat ik geen waardes ingeef omdat die elke dag verschillen)

Moet ik een whey shake aanschaffen ?
              Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X