Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding

Hey allemaal!

Ik zat eigenlijk met een vraagje waar jullie mss op kunnen antwoorden?
    Ik ben 2 jaar aan het trainen en ben behoorlijk wat kilo's kwijt. (van 26 naar 12)
    Mijn voeding staat op zich wel goed maar ik blijf zo hangen op deze percentage... Iemand een opmerking over mijn voeding? Zit deze niet goed om onder de 10% te geraken?

Upload Plaatjes.nl - Gratis al je plaatjes en foto's uploaden
    Zoals je ziet sta ik vanboven wel +/- droog maar vanonder zie ik echt geen beterschap ik mijn buikspieren zichtbaar worden.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
    Attached Files
    Last edited by MrThorize; 12-07-2012, 12:57.
    1.69m ** Begin 81kg 26% ** Momenteel 67kg 11/12%*

Oh ja mijn avond voeding kan soms anders zijn ipv rijst en kip is het dan aardappelen met vis en groenten.
    1.69m ** Begin 81kg 26% ** Momenteel 67kg 11/12%*

Comment

Je inname qua groente is wel erg laag dan, is het niet beter om met de avondmaaltijd meer groentes erbij te doen? En je BCAA's tegelijk met je whey lijkt me onnodig want ook in je whey zitten al BCAA's. Maar verder misschien handig om, mits je meer vet kwijt wil, iets lager te gaan zitten in je carbs, en te zorgen dat je meer olijfolie en andere enkelvoudig onverzadigde vetten binnenkrijgt. Lijkt krom om meer vet te eten om af te vallen, maar deze vetten zorgen juist ervoor dat je meer vet gaat verbranden en olijfolie zorgt ook voor een hoger test gehalte --> minder buikvet. En vooral lekker vette vis eten! Of een andere mogelijkheid zijn visolie capsules. Omega-3 zorgt namelijk ook voor meer verbranding van vetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X