vasten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Intermited fasting (IF)

Btw: vasten is bedoeld om te 'voelen' wat andere mensen die het slechter hebben als jouw.
    Leuke gedachtegang, een zwerfer die de uurtjes gaat aftellen, en NU kan ik eindelijk eten! En hele dienbladen vol patat/frikandelen/baklava komen er uit ze C1000 tas.. Yh thats how we do...
    Als je dan iets goed wilt doen, doneer dan aan een goed doel of doe iets voor de maatschapij!

Dit wilde ik even gezegt hebben,
    1 goede daad wist je andere 99 zonden niet.

(my opinion)
    Als jij nou de moeite kan opbrengen om op een juiste manier jezelf de nederlandse taal en grammatica aan te leren, misschien dat het je dan ook lukt om kennis te vergaren over datgene waar jij graag je mening (oordeel) wilt gaan mededelen......oftewel, een hoop gesch(aap) met een laag IQ, nutteloos en onnodig simpelweg omdat de TS niet vroeg wat de betekenis is van de ramadan, dat weet hij volgens mij al wel ......
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik vind het maar een triest en schijnheilig gebeuren, die ramadan. Geen arme die er ook maar iets mee opschiet. En idd, (katholieke) christenen hebben net zo goed walgelijke praktijken.

Originally posted by okidoki71 View Post
      Als jij nou de moeite kan opbrengen om op een juiste manier jezelf de nederlandse taal en grammatica aan te leren, misschien dat het je dan ook lukt om kennis te vergaren over datgene waar jij graag je mening (oordeel) wilt gaan mededelen......oftewel, een hoop gesch(aap) met een laag IQ, nutteloos en onnodig simpelweg omdat de TS niet vroeg wat de betekenis is van de ramadan, dat weet hij volgens mij al wel ......
      Grappig. Om een IQ vast te stellen spelen bepaalde eigenschappen (zoals bijvoorbeeld nieuwsgierigheid... niet naar de buurvrouw maar naar kennis) een rol. Bij mijn weten is inlevingsvermogen er daar ook één van, maar grammatica niet.

Ik ben het wel met je eens dat iemand door zulke foutjes dom kan overkomen, maar dat is niets meer dan een persoonlijke invulling. En ga je nu serieus zagen over een misplaatste jou/jouw en een d/t foutje? Iets waardoor de tekst alsnog prima leesbaar is? Dan ga je het nog druk krijgen op het forum

Comment

Iedereen zal er een mening over hebben en sommige zullen het walgelijk vinden, sommige zullen het nutteloos vinden en andere hebben er respect voor. Dat mag en dat kan natuurlijk.

Hoe ik ramadan zie(en vaak is dat je eigen interpretatie) is dat je gewoon met de armen meeleeft om te voelen hoe zij leven op vrijwel geen eten/drinken. En dan hoor je een paar zeggen: ja maar snachts vreten jullie vol, dat klopt. De reden van ramadan is niet om je gezondheid slechter te maken maar puur voor inleving bij de armen.

ot: Ik ga express sochtends trainen rond 8 uur wanneer het voedsel nog fresh in mijn lichaam zit. En van 10 tot 3/4 is het gewoon vreten wat ik normaal overdag eet maar dan in grotere porties. Dus er is niks vervelends aan, alleen moet je door je volle buik kunnen eten :P

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          ot: Ik ga express sochtends trainen rond 8 uur wanneer het voedsel nog fresh in mijn lichaam zit. En van 10 tot 3/4 is het gewoon vreten wat ik normaal overdag eet maar dan in grotere porties. Dus er is niks vervelends aan, alleen moet je door je volle buik kunnen eten :P
          Na het trainen eet je dus een paar uur lang helemaal niets? Hoe ervaar jij dat?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Na het trainen eet je dus een paar uur lang helemaal niets? Hoe ervaar jij dat?
            Ik weet nog inferno. Morgen is mijn eerste dag. Het zal zoiezo in het begin zwaar worden maar goed daar kan ik wel tegen. En na een tijdje heb ik gewoon een vast ritme en gaat het beter hopelijk. Als mensen willen kan ik wel een klein logje openen ofso?

Comment

. Als ik bijv. Dakloos raakt, gaat god me helpen? Of moet ikzelf door die shit heen?
              "mensen" zullen dan zeggen dat het gods wil is dat jij dakloos word.
              Het mooie hieraan is dat die "mensen" die dat roepen vaak een bril op hebben.
              Als het gods wil is dat jij geen reet ziet dan moet je ook geen bril dragen.

@okidoki - bLaH BLah bLaH
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik weet nog inferno. Morgen is mijn eerste dag. Het zal zoiezo in het begin zwaar worden maar goed daar kan ik wel tegen. En na een tijdje heb ik gewoon een vast ritme en gaat het beter hopelijk. Als mensen willen kan ik wel een klein logje openen ofso?
                Je kunt ook extra vroeg opstaan om te gaan trainen zodat je nog net een flinke whey shake kunt opdrinken na de training, voordat de zon opkomt. Of gaat dat weer te ver?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post

grammatica en zinsindeling is idd bar slecht als ik op de ipod zit, omdat ik alleen maar de laatste 3 woorden kan zien en ik niet alles ga terug lezen... dan ben ik morgen nog niet klaar..
                  Last edited by gain is pain; 19-07-2012, 09:36.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Je kunt ook extra vroeg opstaan om te gaan trainen zodat je nog net een flinke whey shake kunt opdrinken na de training, voordat de zon opkomt. Of gaat dat weer te ver?
                    lol dat zou niet te ver gaan hoor :P. Maar het is niet mogelijk. Gym gaat om 8 uur pas open. En mag vanaf 3 a 4 snachts niet meer eten. Dus dat zal ook mijn laatste eetmoment zijn.

Comment

lol dat zou niet te ver gaan hoor :P. Maar het is niet mogelijk. Gym gaat om 8 uur pas open. En mag vanaf 3 a 4 snachts niet meer eten. Dus dat zal ook mijn laatste eetmoment zijn.

je mag toch dagen inhalen , train je 3x p/week.
                      12 dagen dat je dus traind in de maand, nou haal je die in na de ramadan

Comment

je mag toch dagen inhalen , train je 3x p/week.
                        12 dagen dat je dus traind in de maand, nou haal je die in na de ramadan
                        je moet ze inhalen wanneer het niet anders kan. Dus bijvoorbeeld ziek worden of als je in de overgang zit oid. Dus zomaar inhalen omdat je wilt trainen slaat nergens op en dan ga je ook de essentie van het vasten voorbij.

Comment

Compleet offtopic, maar: heel veel succes aan alle ramadan'ers!!!
                          Het heeft er geen reet mee te maken of ik het met jullie eens ben, maar mijn respect heb je. Getuigt toch van discipline als je op zo'n zomerdag straks 15 uur niet eet.

Met die discipline heb je straks zo die spieren weer terug die je in de ramadan bent kwijtgeraakt ;-).
                          "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

je moet ze inhalen wanneer het niet anders kan. Dus bijvoorbeeld ziek worden of als je in de overgang zit oid. Dus zomaar inhalen omdat je wilt trainen slaat nergens op en dan ga je ook de essentie van het vasten voorbij.
                            dan gooi je het op de topsport, topsporters krijgen 'vrijstelling'
                            4-5x p/week intensieve training is gwn topsport

of je zegt natuurlijk dat je ongesteld bent

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Ik vind het maar een triest en schijnheilig gebeuren, die ramadan. Geen arme die er ook maar iets mee opschiet. En idd, (katholieke) christenen hebben net zo goed walgelijke praktijken.

Grappig. Om een IQ vast te stellen spelen bepaalde eigenschappen (zoals bijvoorbeeld nieuwsgierigheid... niet naar de buurvrouw maar naar kennis) een rol. Bij mijn weten is inlevingsvermogen er daar ook één van, maar grammatica niet.

Ik ben het wel met je eens dat iemand door zulke foutjes dom kan overkomen, maar dat is niets meer dan een persoonlijke invulling. En ga je nu serieus zagen over een misplaatste jou/jouw en een d/t foutje? Iets waardoor de tekst alsnog prima leesbaar is? Dan ga je het nog druk krijgen op het forum
                              Ramadan triest en schijnheilig? Alsof de ramadan als enig doel heeft om de arme onder ons een hart onder de riem te steken......

Als men eten en drinken kan laten omwille van Allah, kunnen andere zaken ook nagelaten worden.
                              De vastende leert zijn verlangens te beheersen.
                              Het vasten versterkt het geloof van de vastende.
                              Vasten is goed voor het lichaam, het is een reiniging.
                              De geestelijke gezondheid wordt beter door het vasten.
                              Vasten leert ons de waarde kennen van voedsel en drinken.
                              De vastende leert zijn gedrag te verbeteren.
                              Het herinnert ons aan de toestand van sommigen zonder eten en drinken.
                              Vasten verzwakt de shaitan en zorgt ervoor dat iemand minder zonden begaat.
                              Het vasten leert de mens op een juiste wijze tegenover het wereldse leven te staan
                              Niks is meer populistisch dan je mening te geven uit 1 enkel voorbeeldje om daar een eigen draai aan te geven over hoe de ramadan er daadwerkelijk volgens sommige van jullie uitziet......dat heet toch een gebrek aan inlevingsvermogen, wat dus valt volgens jou onder het IQ van een persoon?....

Originally posted by Mvos View Post
                              @okidoki - bLaH BLah bLaH
                              Kiekt um leut hebbe, gij moet òk overal bij zén mee oewe grèze.....

grammatica en zinsindeling is idd bar slecht als ik op de ipod zit, omdat ik alleen maar de laatste 3 woorden kan zien en ik niet alles ga terug lezen... dan ben ik morgen nog niet klaar..
                              Maak je niet druk man, ik gebruikte het als voorbeeld, ga er toch niet zo serieus op in...
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

Comment

gewoon overdag slapen snachts leven, trainen en eten
                                Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X