vasten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by stijnel View Post
    gewoon overdag slapen snachts leven, trainen en eten
    Idd! Tip van de dag!
    Je komt 's avonds uit bed, gaat naar de sportschool, traint je de kolere en vreet jezelf de hele nacht vol! En dan weer lekker naar bedje.
    Eerste week zal je wel een potje melatonine per nacht nodig hebben, maar dat is een investering
    "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by stijnel View Post
      gewoon overdag slapen snachts leven, trainen en eten

Sommige mensen hebben vast een baan.....
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        ik niet : D

Comment

Mening, mening, mening!

Voor de mensen die ongezouten kritiek hebben op anderen (waaronder ik zelf helaas ook veel te vaak val) bedenk dan dit: als je met een vinger wijst naar de ander, dan wijs je met vier vingers naar jezelf. Ergo: het zegt veel over jou als persoon als je zomaar anderen veroordeelt op welke eigenschap dan ook. Zoals gezegd geldt dit (nog) te vaak voor mezelf, maar ik probeer er iets aan te doen
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
            ik niet : D
            Je doet jezelf tekort.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Wat is de reden om na zonsondergang pas te eten dan?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Je doet jezelf tekort.
                Why??

Comment

Ik, als nieuwsgierig atheïst, heb me altijd afgevraagd waarom juist de groep mensen waar het om gaat, de armen, niet tot de groepen die niet deel hoeven te nemen worden gerekend? Daarnaast vroeg ik me af of er hier in Nederland vanuit Mekka gerekend wordt met tijdstippen qua eten en start van de vastenmaand?

Verder alle respect voor de gedachte en mensen die er deel aan nemen hebben, zolang ze moslims die er voor kiezen niet deel te nemen niet neerbuigend behandelen.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    De mensen die aan ramadan doen niet hoor

(grapje no offence)
                    Pain is just weakness leaving the body...

Comment

gl flapdrol

Comment

lekker stil in de sportschool
                        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                          lekker stil in de sportschool
                          ik ga zo ook trainen om 9 uur ahha . Vaak alleen maar bejaarden.

Comment

maar eerst neem ik nog een zooitje eieren met brood en een flinke shake

Comment

Respect heb ik er niet echt voor, het is een keuze tenslotte.
                              Mijn collega is moslim en ik ben blij dat zij daar precies over denkt. De moslims die deelnemen en daar chagrijnig over zijn, moeten misschien eens nadenken hoe diep hun heilige vuur brandt.
                              Ik heb er zelf verder niets mee (met de gedachtengang achter de Ramadan dus) maar dat heb ik wel met meer dingen uit een geloof. Ik ben zelf christelijk opgevoed en daar kan ik hier en daar ook veel vraagtekens bij zetten.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

geloof is ellende

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X