Eetschema!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetschema!

Hallo heb hier me eetschema!
    Me stats zijn! 20jaar 1.76 77kg 10% train nu 3jaar ben van 59kilo naar 77kilo!

08:00 bord brinta met banaan, shake, 2broodjes kip, vitamines
    10:00 1 ei 2pannekoeken 1 peer, 2 broodjes kip/rosbief
    11:00 1 shake!
    12:15 bord met rijst en 200gr kipfilet! 1 banaan
    14:00 bord met rijst met 200gr kipfilet (voor variaties neem ik om de week ander stuk vlees dus ene week kipfilet andere biefstuk andere week vis!
    16:30 avond eten
    17:30 trainen!
    19:00 na het trainen direct 1banaan en 1 shake!
    20:00 neem ik een pak met pasta met daarin tonijn tomaten pijnboompitten en pesto saus!
    Tussen door neem ik nog een hand noten! Walnoten en macademias)
    Voor het slapen gaan nog een halve bak magere kwark!

Voor tips en aanmerkingen hoor ik het graag!

Grtzzz

teveel shakes,zonde.. en te weinig (gezonde) vetten .. 1 handje nootjes per dag is te weinig.
    Verder 1 van de betere schema's die ik hier heb gezien, in mijn ogen zijn dit de enige belangrijke verbeterpunten, en de shakes hoeven niet eens vervangen te worden maar zie het voordeel hier niet echt van.. 1 shake postworkout is genoeg lijkt me
    Misschien visolie capsules invoegen ?

Comment

ekv kcal?
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Aardig voedingschemaatje, mogen misschien wat vetten nog bij. Of doe je al extra vetten bij je maaltijden? Zelf zou ik dagelijks vlees en vis afwisselen of zelfs elke dag vlees en vis beiden gebruiken.

Maar verder prima zo en zo te zien aan je stats/leeftijd ga je goed dusssss.... ga zo door.
        Tipje: Ga de hoeveelheden even bijhouden voorlopig...dan weet je precies wat je eet en waarop je lichaam reageert dan heb je later een handvat als je een keer gaat cutten.
        Last edited by marnop; 21-07-2012, 00:48.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dat jullie hier op reageren.....

"Hier is mijn eetschema! Graag opmerkingen!"
          Hij zegt nog net geen "Nu!" erbij.

Ik dacht dat we hier normaliter dingen vroegen. En dat we enkel op voedingvragen ingingen met kcal-behoefte en EKV-verdeling.
          Last edited by Deeveehaa; 21-07-2012, 09:07.
          "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by aktito View Post
            teveel shakes,zonde.. en te weinig (gezonde) vetten .. 1 handje nootjes per dag is te weinig.
            Verder 1 van de betere schema's die ik hier heb gezien, in mijn ogen zijn dit de enige belangrijke verbeterpunten, en de shakes hoeven niet eens vervangen te worden maar zie het voordeel hier niet echt van.. 1 shake postworkout is genoeg lijkt me
            Misschien visolie capsules invoegen ?
            Bedankt voor je reactie! Okee dan maak ik van handje nootjes handen van:d
            Visolie neem ik sochtends! Dat bedoelde ik onder me vitamines! Zal voortaan rffe wat duidelijker bij zetten! En eet elke week wel 3soorten vis oa gegrilde zalm, haring,makreel filet!

Waardeer je reactie!

Grtzz

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Aardig voedingschemaatje, mogen misschien wat vetten nog bij. Of doe je al extra vetten bij je maaltijden? Zelf zou ik dagelijks vlees en vis afwisselen of zelfs elke dag vlees en vis beiden gebruiken.

Maar verder prima zo en zo te zien aan je stats/leeftijd ga je goed dusssss.... ga zo door.
              Tipje: Ga de hoeveelheden even bijhouden voorlopig...dan weet je precies wat je eet en waarop je lichaam reageert dan heb je later een handvat als je een keer gaat cutten.

Dankje man!! Stel ik zeer op prijs! de vetten van die noten Zal ik even meerde malen pdag nemen!! En zal de vleessoorten meer varieeren!
              Zal ook even me hoeveelheden bij houde !

Grtzzz

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
                Dat jullie hier op reageren.....

"Hier is mijn eetschema! Graag opmerkingen!"
                Hij zegt nog net geen "Nu!" erbij.

Ik dacht dat we hier normaliter dingen vroegen. En dat we enkel op voedingvragen ingingen met kcal-behoefte en EKV-verdeling.
                Ja zo bedoelde ik het niet! En was bedoeld gewoon of er nog dingen zijn doe ik kan verbeteren! En dat blijkt!

Comment

Iets mis met je uitroepteken!? Het ziet er vrij vaag uit! Alsof je gilles de la tourrette hebt! Maar mss ligt het aan mij! Succes!
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

[QUOTE=pescatore;990615]Iets mis met je uitroepteken!? Het ziet er vrij vaag uit! Alsof je gilles de la tourrette hebt! Maar mss ligt het aan mij! Succes![/

Okee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X