Hormoon dieet,haalbaar voor een bodybuilder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hormoon dieet,haalbaar voor een bodybuilder?

Hallo,ik heb me de laatste tijd verdiept in de volgende personen;
    Ralph Moorman,(De Hormoonfactor | Een goede hormonale balans zorgt ervoor dat u gezond bent, dat u zich energiek en opgewekt voelt en dat u een ideaal gewicht bereikt én behoudt!)
    Alex Greve,(De Basis - Bodywatch.nl voedt, motiveert en beweegt tot gezonder leven | Bodywatch.nl voedt, motiveert en beweegt tot gezonder leven)
    Jesse van der Velde (http://superverbrander.nl/)

Is hun dieet en visie over dat je vanzelf afvalt als je hormonen in balans zijn mogelijk voor een bodybuilder?
    Dit lijkt volgens mij op het keto dieet,maar dit dieet is in mijn ogen niet haalbaar voor een bodybuilder,geen wheyeiwit,geen cassieneiwit,geen zuivel...

Hoe denken jullie over deze vorm van dieeten als bodybuilders?

Mehh! Dat denk ik, zonder ook maar 1 link bekeken te hebben vel ik mijn oordeel

Noem het arrogantie, ik noem het inschattingsvermogen.
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Je zou je ook kunnen verdiepen in de diëten van bodybuilders........ Bodybuilders doen meestal niet aan vage dieetjes en extreme dieet-vormen die nooit door atleten zijn bewezen als effectief en veilig voor de shape.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik heb je linkjes wel bekeken en ben uiteindelijk tot dezelfde conclusie als Mauke gekomen.... Jammer dat ik niet dat inschattingsvermogen bezit.
        "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Ik ken het niet. Ja, de vriendin van mijn neef is daarmee veel afgevallen, maar ze woog ook veel.

Ik zie quotes op de site zoals Eet zoals de natuur het bedoeld heeft en Mijd kunstmatige toevoegingen. Daar kan ik me best in vinden, en denk dat het vaak onderschat wordt.

Maar als ik kijk naar de naam (hormoonfactor??) en dat er hormoon therapie gepromoot wordt (met een bijpassende vage foto waardoor het extra opvalt). Dan weet ik niet wat ik ervan moet denken. En ik vraag me al helemaal af wat voor soort mensen hij daarmee aantrekt.

Comment

Je kan in mijn ogen ook nooit aan je hoeveelheid eiwitten komen,of je moet diep in de beurs gaan en leven op kip/vlees en vis eiwit

Comment

Originally posted by jefpeters View Post
              Je kan in mijn ogen ook nooit aan je hoeveelheid eiwitten komen,of je moet diep in de beurs gaan en leven op kip/vlees en vis eiwit
              Was het een beetje rethorische vraag die je stelde.... ?
              "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
                Was het een beetje rethorische vraag die je stelde.... ?
                Ja, best wel,maar zoek nog wat bevestiging van de professionals...

Comment

Wat kost een kilo rundergehakt nou helemaal en een zak panga filet of een doosje/zak koolvisfilet.... eieren zijn niet duur en zo heb je nog tal van voeding wat zeer goed betaalbaar is en waarmee je ruim aan je eiwitten kan komen.
                  Vlees is erg vaak in de aanbieding ergens en ook als je op tijd bent op laatste dag van verkoop afgeprijsd.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X