Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Jordy 22jr weeg 78kg, op mijn sportschool kan ik helaas mijn vetpercentage niet meten.
Ik ben sinds 2 weken weer begonnen met trainen nadat ik 2 jaar lang niks heb gedaan. Mijn grootste probleem met trainen is dat ik nog nooit een six-pack heb gehad en mijn borstspieren ook niet/nauwelijks groeien (is mijn ervaring tot nu)
Ik heb veel gelezen en rond gevraagt aan jongens die al wat langer trainen, maar toch ook graag jullie hulp weet dat hier mensen op zitten die al heel lang trainen en mensen met veel kennis.
Dit is mijn eetschema:
08:00
Wheightgainer (aangegeven hoeveelheid)
40gr brinta
400ml halfvolle melk
1 banaan
10:30
150gr kipfiltet
50gr noten
2 sneetjes volkoren brood 1 met 48+ kaas, 1 met pindakaas
2 gekookte eieren
13:00
1 bliktje tonijn 160gr op 2 sneetje volkoren brood met wat peper en halfvolle fritesaus
2 sneetjes brood 1 met salami, 1 met duo penotti
1 stuk fruit (appel,kiwi,sinaasappel)
15:30
2 sneetjes volkoren brood met pindakaas
2 gekookte eieren
18:00 is vaak pas rond 18:30 ivm werk
avondeten
21:00 training
na trainen 30gr whey met 300ml halfvolle melk
23:00
500gr magere kwark
Mijn trainingsschema ziet er als volgt uit
Maandag: rug+biceps
Dinsdag: schouders+buik
Woensdag: Borst+triceps
Donderdag: Benen
Vrijdag & Zaterdag rust dan kan ik niet trainen ivm werk en daarna is de sportschool dicht
Zondag: Borst + 30 min cardio
Nu doe ik eigenlijk na elke training wel wat buikspieroefeningen en loop ik 10,5km p/u 15 min lang na elke training, dit omdat ik bang ben met alles wat ik nu eet een buikje te krijgen en teveel vet
Hoop dat jullie me nog beter op weg kunnen helpen, weet dat je niet binnen 5 weken resultaat zal zien maar hoop op deze manier wel zo snel en goed mogelijk resultaat te boeken
Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Jordy 22jr weeg 78kg, op mijn sportschool kan ik helaas mijn vetpercentage niet meten.
Ik ben sinds 2 weken weer begonnen met trainen nadat ik 2 jaar lang niks heb gedaan. Mijn grootste probleem met trainen is dat ik nog nooit een six-pack heb gehad en mijn borstspieren ook niet/nauwelijks groeien (is mijn ervaring tot nu)
Ik heb veel gelezen en rond gevraagt aan jongens die al wat langer trainen, maar toch ook graag jullie hulp weet dat hier mensen op zitten die al heel lang trainen en mensen met veel kennis.
Dit is mijn eetschema:
08:00
Wheightgainer (aangegeven hoeveelheid)
40gr brinta
400ml halfvolle melk
1 banaan
10:30
150gr kipfiltet
50gr noten
2 sneetjes volkoren brood 1 met 48+ kaas, 1 met pindakaas
2 gekookte eieren
13:00
1 bliktje tonijn 160gr op 2 sneetje volkoren brood met wat peper en halfvolle fritesaus
2 sneetjes brood 1 met salami, 1 met duo penotti
1 stuk fruit (appel,kiwi,sinaasappel)
15:30
2 sneetjes volkoren brood met pindakaas
2 gekookte eieren
18:00 is vaak pas rond 18:30 ivm werk
avondeten
21:00 training
na trainen 30gr whey met 300ml halfvolle melk
23:00
500gr magere kwark
Mijn trainingsschema ziet er als volgt uit
Maandag: rug+biceps
Dinsdag: schouders+buik
Woensdag: Borst+triceps
Donderdag: Benen
Vrijdag & Zaterdag rust dan kan ik niet trainen ivm werk en daarna is de sportschool dicht
Zondag: Borst + 30 min cardio
Nu doe ik eigenlijk na elke training wel wat buikspieroefeningen en loop ik 10,5km p/u 15 min lang na elke training, dit omdat ik bang ben met alles wat ik nu eet een buikje te krijgen en teveel vet
Hoop dat jullie me nog beter op weg kunnen helpen, weet dat je niet binnen 5 weken resultaat zal zien maar hoop op deze manier wel zo snel en goed mogelijk resultaat te boeken
Comment