Hulp nodig bij voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig bij voeding

Hallo,
    mijn naam is Mitchel en ik wordt over een maan 18 jaar oud.
    ik train nu al serieus voor 4/5 maanden
    Ik heb wat spieren opgebouwd en ben ook 12 kilo aangekomen, van 50 naar 62.

Ik ben niet echt een eter en dat is een groot probleem, daarom wil ik graag advies over wat ik gewoon per dag zou moeten eten, ochtend middag avond en tussendoortje

wat ik tot nu toe eet en drink is brinta met melk in de ochten een shake en bruinbrood droog.

in de middag niet echt veel want dan moet ik na school.

en in de avond gewoon hollandse pot(groente aardappels vlees) met een shake. en voor dat ik na bed ga neem ik nog een shake.

Ik drink trouwens alleen maar water, soms fruit melk van campina.

Wat zouden jullie mij aan kunnen raden om te eten/drinken, gewoon een simpele schema.

dit is tot nu toe mijn lichaamsbouw

alvast bedankt.
    Last edited by mitchel030; 31-08-2012, 12:07.

Lees de stickies en zet een normale foto neer...

Comment

Gekke middelvinger..

Anyway, magere kwark, kip, vis, allemaal goed. Lees inderdaad gewoon de stickies dan weet je het. Pak het niet half aan, maar doe het gewoon meteen goed. Behoefte uitrekenen en een goed schema opstellen. Niet zo`n eter hoeft geen probleem te zijn, het is echt niet dat je jezelf helemaal vol hoeft te proppen, zolang je maar voor de goede producten kiest.

Comment

Wss hoef je met jouw gewicht ook niet echt heel veel te eten om goed massa aan te komen. Lees je gewoon even in, bepaal ongeveer je onderhoud en ga schoon en effectief eten net wat boven dat onderhoud. In combinatie met hard trainen kom je dan al een heel eind. Eten wordt pas een issue als je wat meer massa hebt. Op dit moment gewoon even uitzoeken of je genoeg eet, niet al te veel rotzooi en gewoon lekker trainen. Met je huidige vetpercentage en je leeftijd komt dat allemaal wel goed de komende tijd als je wilt groeien.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X