Juiste voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gebruiker View Post
    Onderhoud zit rond de 2800 kcal. In het begin had ik een foutje gemaakt zo te zien ipv 2900 is je onderhoud dus 2800. Als je het niet gelooft kan je het zien in de bijlage.

Carbcycling is inderdaad een mogelijkheid maar volgens mij wel lastig om te volgen als je voor de rest nog nooit eerder met een voedingsschema heb gewerkt.
    Als ik het niet geloof ik ben het er gewoon niet mee eens, wel mooi plaatje btw.
    Het is allemaal geen rocket-science mensen, als je van plan bent weken, zo niet maanden aan je lichaam te sleutelen met een bepaald doel is het een kleine moeite je even in dit soort dingen te verdiepen, mits je het zou willen toepassen natuurlijk
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Als ik het niet geloof ik ben het er gewoon niet mee eens, wel mooi plaatje btw.
      Het is allemaal geen rocket-science mensen, als je van plan bent weken, zo niet maanden aan je lichaam te sleutelen met een bepaald doel is het een kleine moeite je even in dit soort dingen te verdiepen, mits je het zou willen toepassen natuurlijk
      Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn. Wat je anders ook nog zou kunnen doen is verschillende calculatoren erbij pakken en hieruit het gemiddelde nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X