Clean-bulk schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clean-bulk schema

Hallo,

Hierbij post ik mijn voedingsschema.
    Graag zou ik wat feedback willen over wat beter kan.
    Ik probeer de kev verhouding van 50/30/20.

Misschien wat handig om te weten om te oordelen.
    BCAA moeten eigenlijk essentiele aminozuren zijn, maar deze kon ik niet vinden in de lijst. Ik neem 15gr aminozuren met 30gr dextrose voor én na de training.
    De muesli hoort door de yoghurt, maar dat laatste vakje deed raar dus kon hem daar niet bij zetten.
    De voedingswaarden zijn naar eigen gebruikte producten aangepast.

Bedankt.
    Attached Files

Ik ben nog geen doorgewinterde voedingsdeskundige maar ik denk dat er nog wel wat valt te verbeteren in je schema..

Allereerst die nesquick meuk eruit, voor de snelle suikers daar een banaantje doen. Je eet ook veel brood, wellicht zou je 1 grote broodmaaltijd uit kunnen wisselen voor rijst.

Die pre-wo moet je naar je post workout gooien, een shake met dextrose en whey direct na de training en 45min a 60min later die maaltijd met je rijst en kip nuttigen. Voor je training (45min +-) zou je nog wat whey kunnen nemen, laat die muesli maar zitten en als je naar de sportschool rijdt neem je evt. nog een banaan voor de snelle carbs tijdens je training.

Succes.

Comment

Oke dankje. Ik weet dat ik veel brood heb. Eet er nu 11 overdag. Dan ben ik op stage/school.
      Als ik bananen koop, heb ik mee-eters, als je begrijpt wat ik bedoel. Dan is alles op dinsdag op als ik het op maandag koop.
      Dat EAA en Dextrose heb ik van: Perfecte voeding voor en na training - DutchBodybuilding.com forum

Misschien nog meer ideeën of meningen van andere gebruikers?

Comment

Tja je komt iig op je totalen uit toch, als die kloppen ben je al een heel eind.
        ik zou persoonlijk, varieren met je brood en kip fetish, meer groentes, pindas vervangen voor walnoten ofzo, nesquick eruit idd.
        kijken wat je hierop doet en over 2 weken aanpassen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X