Carbs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Carbs

He iedereen!

Zou even vraagje willen stellen met betrekking tot mijn voeding. Als ik met een calorie surplus zit, maar niet aan mijn carbs zit (zit meestal aan rond de 350 à 400 i.p.v. 500 gram). In hoeverre zou dat een rol spelen om te groeien?

Alvast bedankt

Das niet zo 1,2,3 te zeggen, zolang je cal inname hoog genoeg is groei je wel, of dat de maximale groei is die je eruit kunt halen, wie weet.
    wil je perse je carbs halen zul je vetten moeten skippen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Das niet zo 1,2,3 te zeggen, zolang je cal inname hoog genoeg is groei je wel, of dat de maximale groei is die je eruit kunt halen, wie weet.
      wil je perse je carbs halen zul je vetten moeten skippen.

Dus met andere woorden zal ik sowieso iets van mn macro's moeten opofferen?

Comment

Zou gewoon wat verhoudingen uittesten en kijken wat het doet....
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ok let op jij zegt ik krijg te weinig carbs maar genoeg calorien toch?

Als je perse meer carbs wil zonder je calorien te verhogen dan moet je dus iets minderen, dit kan vet of eiwit zijn.
          ik neem aan dat je je eiwitten op behoefte hebt gezet dus blijven de vetten over.

of je doet gewoon extra carbs en verhoogt je hele schema.

maar als je niet je totaal wil verhogen en wel je carbs zul je iidd iets moeten laten.

Comment

ok let op jij zegt ik krijg te weinig carbs maar genoeg calorien toch?

Als je perse meer carbs wil zonder je calorien te verhogen dan moet je dus iets minderen, dit kan vet of eiwit zijn.
            ik neem aan dat je je eiwitten op behoefte hebt gezet dus blijven de vetten over.

of je doet gewoon extra carbs en verhoogt je hele schema.

maar als je niet je totaal wil verhogen en wel je carbs zul je iidd iets moeten laten.

Ah ja uiteraard klinkt logisch. Dus m'n andere macro's iets laten zakken, zodat ik mn carbs omhoog kan duwen.

Comment

Originally posted by Jack_Teller View Post
              Ah ja uiteraard klinkt logisch. Dus m'n andere macro's iets laten zakken, zodat ik mn carbs omhoog kan duwen.

Als dat is wat je wilt wel ja, 500 gram carbs is 2000kcal, ik ben wel benieuwd naar je totale verbruik dan en de rest van de verhouding.
              Ik zelf eet hele periodes amper carbs, ik ga nou eenmaal lekker op vetten
              Meestal alleen wat carbs rond de training dus je moet idd ook beetje uitvogelen wat voor jou werkt.

Comment

Als dat is wat je wilt wel ja, 500 gram carbs is 2000kcal, ik ben wel benieuwd naar je totale verbruik dan en de rest van de verhouding.
                Ik zelf eet hele periodes amper carbs, ik ga nou eenmaal lekker op vetten
                Meestal alleen wat carbs rond de training dus je moet idd ook beetje uitvogelen wat voor jou werkt.

Heb je dan niet minder energie in de gym?

Comment

Ik neem zoals gezegd rondom me training carbs en bij het ontbijt eet ik flink brinta, op niet trainingsdagen eet ik soms helemaal geen carbs alleen die in de groente zitten.
                  Of met keto dat je 1x pw je glyco aanvult, dus in het weekend los op de suikers en dan de rest van de week niks

ik neem iig genoeg kh zodat het me geen kracht/energie kost, ik denk ook dat na lange tijd laag in kh je lichaam veel meer met vetten doet, wat mijnsinziens wel bewezen is dmv keto dieet

Comment

Ik neem zoals gezegd rondom me training carbs en bij het ontbijt eet ik flink brinta, op niet trainingsdagen eet ik soms helemaal geen carbs alleen die in de groente zitten.
                    Of met keto dat je 1x pw je glyco aanvult, dus in het weekend los op de suikers en dan de rest van de week niks

ik neem iig genoeg kh zodat het me geen kracht/energie kost, ik denk ook dat na lange tijd laag in kh je lichaam veel meer met vetten doet, wat mijnsinziens wel bewezen is dmv keto dieet
                    Oke duidelijk! Dankjewel om je kennis met me te hebben gedeeld.

Comment

Geen probleem, ik ben nog wel steeds benieuwd naar je totalen, kev verhouding?

Comment

Geen probleem, ik ben nog wel steeds benieuwd naar je totalen, kev verhouding?

55% carbs = 500 gram
                        15% protein = 140 gram
                        30% vetten =125

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X