Is dit goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit goed?

Hallo allen,

Ik ben op dit moment 22 jaar ben 1,82 en weeg 62 kilo. Dat is niet veel.
    Na veel tegenslagen in mijn leven heb ik 2 weken geleden voor mijzelf een doelstelling bepaald en een fitness abonnement genomen. Mijn doelstelling is om 10 a 12 kilo aan te komen binnen een jaar en daar een mooie massa mee weten te krijgen. Ik train nu 4x in de week en heb een fullbody schema dat wil ik graag de 1e 2 maanden aanhouden om mijn spieren te laten wennen. Daarna ga ik samen met een instructeur een ander soort schema maken.

Ik at dus niet genoeg en zat net aan onder mijn behoefte, ik heb dus een schema samen gesteld en ik zou graag tips willen.

09:00 - 2 broodjes rijkelijk belegd / 1 banaan / (wil nog brinta toevoegen, hoe is dat het beste te doen?)

10:30 - Ontbijtkoek

12:30 - 4 broodjes rijkelijk belegd / glas melk/chocomel/limonade

15:30 - Cup a soup of Noodles / Appel / meergranenkoek

17:30 - Avondeten wat de pot schaft 2 x ruim opscheppen.

20:00 - 2 broodjes rijkelijk belegd / glas chocomel

21:30 - 500g magere kwark met een beetje siroop erin. (voor de smaak)

- Na het trainen drink ik me whey shake voor de snelle eiwitten.
    - Ik drink tussendoor alles ook veel water.

stickies lezen, eiwitten moeten iedergeval omhoog, product keuze is ook niet goed. Succes en welkom!

Comment

Tip aan u vervang je ontbijt door:
      Whey + Melk + Havermout/Brinta + Fruit verhoudingen aanpassen op jou behoefte.

Die broodjes rijkbelegd kan opzich prima maar zorg er wel voor dat je het juiste beleg neemt en niet hagelslag of chocopasta, Melk/chocomel kan prima

Geen idee of de noodles of cup of soup bijdragen aan iets, volgens mij hebben die amper voedingswaarde. Meergranenkoek heb ik geen flauw benul van eet het nooit.
      Ik zou persoonlijk wat noten toevoegen voor goede vetten.

Ook oppassen met siroop, neem niet die meerzoete suikertroep.

Comment

Originally posted by Rawis View Post
        Tip aan u vervang je ontbijt door:
        Whey + Melk + Havermout/Brinta + Fruit verhoudingen aanpassen op jou behoefte.

Die broodjes rijkbelegd kan opzich prima maar zorg er wel voor dat je het juiste beleg neemt en niet hagelslag of chocopasta, Melk/chocomel kan prima

Geen idee of de noodles of cup of soup bijdragen aan iets, volgens mij hebben die amper voedingswaarde. Meergranenkoek heb ik geen flauw benul van eet het nooit.
        Ik zou persoonlijk wat noten toevoegen voor goede vetten.

Ook oppassen met siroop, neem niet die meerzoete suikertroep.
        Thanks! mijn broodbeleg bestaat uit kipfilet,pindakaas,kaas en wat andere soorten vleeswaren.

Ik weet alleen niet zo goed wat ik op deze tijden kan nemen
        10:30
        15:30
        Vandaar dat ik dan maar noodles pak of cup a soup.

Comment

Je at niet genoeg en je hebt een laag gewicht in verhouding tot je lengte. Nu wil je aankomen door middel van krachtsport. Een goede manier, omdat je anders het risico loopt dat je alleen vet aanzet.

Voor je voeding heb je geen duidelijk schema. Het is mij te vaag. Vooral omdat het een bekend gegeven is dat mensen met ondergewicht
          a) meestal overschatten hoeveel ze eten en
          b) meestal een beetje 'tegen heug en meug' moeten eten.

Wat voor jou 'rijkelijk belegd' is, kan voor mij in mijn holle kies passen. Ik kan je daarom aanraden dit wat exacter te wegen en berekenen, zodat je hier ook echt profijt van gaat krijgen.

Vervang je tussendoortjes door noten, eieren en/of avocado's. Zelf zou ik ook nog de siroop en limonade vervangen door vers, diepvries- of gedroogd fuit. Soep kun je zelf maken en invriezen, in een thermoskan meenemen, maar die troep uit een pakje zou ik willen verbannen.

Comment

Als je geen idee hebt wat je tussendoor moet eten check even dit topic hier staan genoeg dingen in.

http://forum.bodynet.nl/recepten/545...endoortje.html

Comment

Thanks Rawis

@ Pallas, ik zal het nog even beter uitwerken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X