Hallo allen,
Ik ben op dit moment 22 jaar ben 1,82 en weeg 62 kilo. Dat is niet veel.
Na veel tegenslagen in mijn leven heb ik 2 weken geleden voor mijzelf een doelstelling bepaald en een fitness abonnement genomen. Mijn doelstelling is om 10 a 12 kilo aan te komen binnen een jaar en daar een mooie massa mee weten te krijgen. Ik train nu 4x in de week en heb een fullbody schema dat wil ik graag de 1e 2 maanden aanhouden om mijn spieren te laten wennen. Daarna ga ik samen met een instructeur een ander soort schema maken.
Ik at dus niet genoeg en zat net aan onder mijn behoefte, ik heb dus een schema samen gesteld en ik zou graag tips willen.
09:00 - 2 broodjes rijkelijk belegd / 1 banaan / (wil nog brinta toevoegen, hoe is dat het beste te doen?)
10:30 - Ontbijtkoek
12:30 - 4 broodjes rijkelijk belegd / glas melk/chocomel/limonade
15:30 - Cup a soup of Noodles / Appel / meergranenkoek
17:30 - Avondeten wat de pot schaft 2 x ruim opscheppen.
20:00 - 2 broodjes rijkelijk belegd / glas chocomel
21:30 - 500g magere kwark met een beetje siroop erin. (voor de smaak)
- Na het trainen drink ik me whey shake voor de snelle eiwitten.
- Ik drink tussendoor alles ook veel water.
Ik ben op dit moment 22 jaar ben 1,82 en weeg 62 kilo. Dat is niet veel.
Na veel tegenslagen in mijn leven heb ik 2 weken geleden voor mijzelf een doelstelling bepaald en een fitness abonnement genomen. Mijn doelstelling is om 10 a 12 kilo aan te komen binnen een jaar en daar een mooie massa mee weten te krijgen. Ik train nu 4x in de week en heb een fullbody schema dat wil ik graag de 1e 2 maanden aanhouden om mijn spieren te laten wennen. Daarna ga ik samen met een instructeur een ander soort schema maken.
Ik at dus niet genoeg en zat net aan onder mijn behoefte, ik heb dus een schema samen gesteld en ik zou graag tips willen.
09:00 - 2 broodjes rijkelijk belegd / 1 banaan / (wil nog brinta toevoegen, hoe is dat het beste te doen?)
10:30 - Ontbijtkoek
12:30 - 4 broodjes rijkelijk belegd / glas melk/chocomel/limonade
15:30 - Cup a soup of Noodles / Appel / meergranenkoek
17:30 - Avondeten wat de pot schaft 2 x ruim opscheppen.
20:00 - 2 broodjes rijkelijk belegd / glas chocomel
21:30 - 500g magere kwark met een beetje siroop erin. (voor de smaak)
- Na het trainen drink ik me whey shake voor de snelle eiwitten.
- Ik drink tussendoor alles ook veel water.
Comment