probleem met voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleem met voeding

ik heb sinds 1 week me echt strikt aan mijn voedingschema gehouden, die volgens de calculator op onderhoud staat, de bedoeling is om dit nog 4 weken te doen zodat ik weet wat mijn werkelijke onderhoud is.
    alleen ik zit met een probleem namelijk dat ik dit weekend(om het weekend) bij mijn vader ben en van hem mag ik niet eten wat ik wil, hij vindt het allemaal maar onzin en zegt dat ik gewoon moet eten wat er in huis is. hebben jullie een idee hoe ik dit aan kan pakken? hem overtuigen zal moeilijk gaan omdat hij vindt dat hij altijd gelijk heeft. is er een manier om dan alsnog je onderhoud te achterhalen?

sjesus altijd dat gezeur van ouders, ouders moeten niet zo zeiken , ipv blowen en drinken zijn er jongeren die gezond willen leven en sporten. Helaas zien ouders dat niet. Je zal m toch moeten proberen te overtuigen. Je kan van te voren je eten in een bakje meenemen en daar opwarmen zodat hij niet extra hoeft te koken bijvoorbeeld. Succes ermee.
    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
      ik heb sinds 1 week me echt strikt aan mijn voedingschema gehouden, die volgens de calculator op onderhoud staat, de bedoeling is om dit nog 4 weken te doen zodat ik weet wat mijn werkelijke onderhoud is.
      alleen ik zit met een probleem namelijk dat ik dit weekend(om het weekend) bij mijn vader ben en van hem mag ik niet eten wat ik wil, hij vindt het allemaal maar onzin en zegt dat ik gewoon moet eten wat er in huis is. hebben jullie een idee hoe ik dit aan kan pakken? hem overtuigen zal moeilijk gaan omdat hij vindt dat hij altijd gelijk heeft. is er een manier om dan alsnog je onderhoud te achterhalen?
      Je ouwe man een stoot verkopen zit er zeker niet in ?
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Hoe oud ben je?
        misschien kan je.zelf zorgen dat het gene wat je nodig bent in huis is.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Hoe oud ben je?

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
            sjesus altijd dat gezeur van ouders, ouders moeten niet zo zeiken , ipv blowen en drinken zijn er jongeren die gezond willen leven en sporten. Helaas zien ouders dat niet. Je zal m toch moeten proberen te overtuigen. Je kan van te voren je eten in een bakje meenemen en daar opwarmen zodat hij niet extra hoeft te koken bijvoorbeeld. Succes ermee.
            ik heb al voorgesteld zelf te koken en toen lachte hij me uit
            maar hij is er ook van overtuigd dat ik met 'normaal' eten (lasagne, witte pistolets, pizza,optimel en ga zo maar door) ook resultaat kan behalen. ik weet echt niet hoe ik hem kan overtuigen hij is ook nog eens heel koppig.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
              Hoe oud ben je?
              ik ben 16 en ik heb geen zin mijn zuurverdiende centjes uit te geven aan dingen die mijn ouders gewoon horen te regelen. overigens vindt hij dat we met zijn allen moeten avondeten en ook gewoon hetzelfde.

Comment

ik ben 16 en ik heb geen zin mijn zuurverdiende centjes uit te geven aan dingen die mijn ouders gewoon horen te regelen. overigens vindt hij dat we met zijn allen moeten avondeten en ook gewoon hetzelfde.
                je wilt wat of niet.
                en je bent 16, ws nog vol in de groei dus gewoon bikken zou ik zeggen.

met avond eten is ook niks mis, zolang jij maar weet wat je binnen krijgt.
                hoeveelheid groenten maakt weinig uit en een gem stukkie vlees is 150gram.
                aardappelen en rijst kan je elders afwegen en bepalen hoeveel scheppen je max op moet scheppen.

Comment

Meningen zullen verschillen of je ouders ook jouw hobby moeten financieeren.
                  Ik ben zelf 17, maar betaal al mijn extra uitgaven aan fitness (apart avondeten, whey, cashews, tonijn etc) zelf. "t is flink extra geld voor ouders om elke dag ineens blikjes tonijn etc te gaan kopen, alles bij elkaar kost dat helaas wat centjes.
                  ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
                    Meningen zullen verschillen of je ouders ook jouw hobby moeten financieeren.
                    Ik ben zelf 17, maar betaal al mijn extra uitgaven aan fitness (apart avondeten, whey, cashews, tonijn etc) zelf. "t is flink extra geld voor ouders om elke dag ineens blikjes tonijn etc te gaan kopen, alles bij elkaar kost dat helaas wat centjes.
                    geld is zwz geen issue bij hem, hij rijdt in een mercedes , heeft een koophuis van 5 ton en draagt over het algemeen tommy hilfiger en armani pakken. dat ene pakje kip en tonijn zou dan echt niet zoveel uitmaken. en als ik mijn eigen voedsel eet hoeft ie ook minder van het voedsel te kopen wat hij normaal gesproken eet.

Comment

geld is zwz geen issue bij hem, hij rijdt in een mercedes , heeft een koophuis van 5 ton en draagt over het algemeen tommy hilfiger en armani pakken. dat ene pakje kip en tonijn zou dan echt niet zoveel uitmaken. en als ik mijn eigen voedsel eet hoeft ie ook minder van het voedsel te kopen wat hij normaal gesproken eet.
                      Je zou het in kleine stappen kunnen doen je begint met je eigen blikjes tonijn bijv. te kopen en dan te eten, of kip te bakken in de ochtend en na een tijdje wennen ze er wel aan. Ben zelf 17 en toen ik voor het eerst om half 7 s'ochtends beneden stond kip met rijst te bakken voor school dachten ze ook dat ik gek was maar nu vinden ze het wel goed en stiekem eten ze nu zelf ook nog bewuster.

Comment

Laat je pa de sticky over voeding eens lezen en probeer dan uit te leggen wat je wilt bereiken.
                        Zo te horen heeft je pa het niet slecht gedaan wat geld betreft,daar heeft ie hard voor moeten werken waarschijnlijk en ook doelen voor moeten stellen.
                        Laat je pa weten dat jij dat ook wilt met BB en laat hem zien dat je net zo'n drive hebt. Probeer hem erbij te betrekken.
                        Misschien kun je proberen om de gerechten die ie eet wat gezonder te maken.

Gr. Ximon
                        http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Wel herkenbaar dit. Mijn vader maakte laatst ook weer een opmerking dat ik s'avonds rijst en kip aan het klaarmaken was; je moet met het avond eten meer eten dan hoef je s'avonds niet bla bla. Mijn vader lijdt zelf aan diabetes 2, heeft overgewicht en eet het liefst een wit broodje met een lager boter met veel hagelslag.. zucht.

Kortom, gewoon schijt hebben en koken/bakken die zooi, als je over een jaar er als een buffel bij loopt en hij je nieuwe kleren moet sponseren omdat jij je maat M t-shirt niet meer past zal het kwartje wel vallen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X