massa winnen, is dit een goed schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• massa winnen, is dit een goed schema?

dit is de eerst keer dat ik wat post, so be nice ;-0
    ik wil volgend jaar mee gaan doen aan de flex cup. maar wil nu vast wat massa gaan winnen. ik sta op dit moment niet heel erg droog wil nu goed zwaar gaan
    zodat ik wat kilo's kan pakken.
    Ik heb met veel moeite het schema ingevuld maar zouden jullie me wat tips kunnen geven? ook wat voorstellen voor eventuele variaties?
    alvast bedankt!
    Attached Files

hoelang train je al als ik vragen mag?

Comment

een jaar of 10

Comment

Zitten wel erg veel shakes (6!!) in. 2 per dag is echt meer dan zat. Na je training en bij je ontbijt. Probeer wat meer uit je voeding te halen. Daarnaast is 200 gram rijst ongekookt gewogen hè, das écht een hoop rijst namelijk.

Je vetten staan veel te laag.

Er zitten ook geen groenten in je schema, ja 300 gram tomaten hetgeen toch net iets anders is maar ik kan me niet voorstellen dat je daar heel blij van wordt iedere dag. Ik zou opnieuw beginnen en eerst goed nadenken over je producten, er is zat info te vinden hier

Je beseft je ook dat je schema in excell nu op bulk staat toch? 22% huidig vp, ik zou oppassen dat het niet uit de hand loopt. Persoonlijk zou ik carbcyclen in jouw geval en mijn vp wat verlagen maar dat is persoonlijk natuurlijk.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ok, dank je wel.
          ik heb die tomaten zo ingevuld omdat ik geen salde of iets zag staan.
          meestal eet ik een combinatie van komkommer en tomaat met olijfolie en azijn.
          maar je raad dus aan het anders te doen, maar hoe? iemand een voorstel?

Comment

Je vetten staan idd veel te laag, vet is juist een heel erg belangrijke energiebron. Je spieren gebruiken ook juist het liefste vet als energiebron.
            En vergeet niet dat bijvoorbeeld enkelvoudigonverzadigde vetzuren een rol spelen in bepaalde genactivatie etc die juist gunstig is voor je. Koolhydraten is iets waar je beter in kan gaan cutten. Juist hoog in vet en eiwit zitten en minder koolhydraten(en met name suiker, alleen na de training!) binnenkrijgen is mijn advies.

Comment

5-6 whey shakes?
              probeer er 4 te vervangen voor voedsel,

Comment

Originally posted by oi666 View Post
                ok, dank je wel.
                ik heb die tomaten zo ingevuld omdat ik geen salde of iets zag staan.
                meestal eet ik een combinatie van komkommer en tomaat met olijfolie en azijn.
                maar je raad dus aan het anders te doen, maar hoe? iemand een voorstel?
                Vet kwijt of spiermassa gainen, wat wil je? Zeker als je al 10 jaar trained zul je toch een richting moeten kiezen, wat zijn precies je huidige stats en waar wil je heen?
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Misschien kan dit je helpen: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X