eetvraag,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eetvraag,

Hey mensen ik heb een vraag,
    ik train 6 dagen in de week van 11:30 tot 13:30, is het dan verstandig om in je post workout meal, rijst met boontjes te eten? ( afgewogen uiteraard )
    ik eet dit dan rond half 3, maar is dit goed als ik moet eten wat de pot schaft om 5 uur?
    of moet ik de postworkout maaltijd verzetten naar de pre?

Lijkt me prima zolang je netjes eet naar jouw doel/behoefte.
    De spiegel en af en toe een vetmeting is erg handig om te kijken hoe je vooruit gaat.

Comment

Het ligt er een beetje aan wat je nog meer gedurende de dag eet en op welke momenten.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Waarom train je 6x pw 2 uur lang?
        Heb je na je training nu alleen gewone voeding, geen shake oid? En wanneer eet je voor je trainen voor het laatst?
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Wat doe jij in het dagelijks leven dat je 2 uur per dag kan trainen precies tussen 11;30-13;30 ? Jaloers !!

Comment

Wegens Ziektes, ik kom nergens aan de bak, dus lekker sporten!

ik heb gewoon whey shake's & voedingschema, helemaal netjes uitgevogeld en gedaan, maar vroeg me meer af of ik die 2 maaltijden zo vlak achter elkaar kan doen..& of het verstandig was maar lukt gewoon !

Comment

Ik zou ook voldoende rust pakken als ik jou was, tijdens de rust kunnen ze herstellen en groeien, als je zo veel traint kan het zijn dat je altijd met verzuurde spieren rondlopen waar je toch niks mee opschiet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X