Mijn nieuwe doel met voedingsschema (vrouw)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn nieuwe doel met voedingsschema (vrouw)

Mijn voedingspatroon op het moment bij het volgende trainingsschema:
    http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ml#post1012475

Heb vooral in het weekend moeite me hieraan te houden. Vooral in de avond heb ik dan vaak dat ik meer 'snack'. Dan bedoel ik meer knackebrod met kipfilet e.d. Ga ik vanaf nu niet meer doen!

Mijn onderhoudsbehoefte komt op 2252 kcal. Ik in eerste instantie 5 kilo afvallen. Gewicht is nu 64 en vp 23%. Uiteindelijk wil ik naar de 57 kilo...

Tips?
    Attached Files

een goed begin!!!

maar om het nóg beter te maken

havermout ipv muesli

ik zou de lunch niet met kwark en muesli doen
    maar een lekkere salade maken! met kip of tonijn ofzo
    lekkere groenten erin!! vult ook prima!!
    en dan wat restjes rijst erin
    of wat volkorenpasta

en voeg vet toe!! noten...olie....advocado...of vette vis!!
    dit is goed voor je!! en het stilt je hongergevoel!!

suc6!!

Comment

Originally posted by regenboog1986 View Post
      een goed begin!!!

maar om het nóg beter te maken

havermout ipv muesli

ik zou de lunch niet met kwark en muesli doen
      maar een lekkere salade maken! met kip of tonijn ofzo
      lekkere groenten erin!! vult ook prima!!
      en dan wat restjes rijst erin
      of wat volkorenpasta

en voeg vet toe!! noten...olie....advocado...of vette vis!!
      dit is goed voor je!! en het stilt je hongergevoel!!

suc6!!
      Kip in avond wordt afgewisseld met vis (witte of vette vis). Goede tip van de noten en avocado, ga ik toepassen. Salade in middag geprobeerd, ook hele goede die ik op mijn vrije dagen (3 vd 7) zeker ga toepassen. op werk helaas door omstandigheden onmogelijk....

Comment

Originally posted by denise230487 View Post
        Kip in avond wordt afgewisseld met vis (witte of vette vis). Goede tip van de noten en avocado, ga ik toepassen. Salade in middag geprobeerd, ook hele goede die ik op mijn vrije dagen (3 vd 7) zeker ga toepassen. op werk helaas door omstandigheden onmogelijk....
        hoezo onmogelijk !
        thuis klaarmaken en in bakje meenemen.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Maar7en8: tonijn wordt niet op prijs gesteld (lucht gaat door het hele kantoor heen, haha). Kip is dan een optie om kant en klaar mee te nemen. Daar maken heb ik namelijk geen tijd voor.

Comment

Lees ik het schema goed dat jij per dag slechts 18.5+8.6 = 27.1 gram vet per dag eet? Dat is veel te weinig. Een vuistregel houdt het op 50 a 100 gram vet per dag (beetje afhankelijk van je lichaamsgewicht). Minder dan 50 gram per dag is niet gezond.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik vind het sowieso erg weinig om meteen naar 500 kcal minder te gaan, op dit aantal kcal kom je dan wel érg laag uit, te laag als je het mij vraagt. Je kunt het beter relatief zien en jij rekent hier in absolute getallen. Geen wonder dat je dan trekt krijgt...

Comment

Ik ben hier echt niet goed in en best streng voor mezelf denk ik... Hebben jullie misschien aanvulling op mijn schema?

Comment

Maar7en8: tonijn wordt niet op prijs gesteld (lucht gaat door het hele kantoor heen, haha). Kip is dan een optie om kant en klaar mee te nemen. Daar maken heb ik namelijk geen tijd voor.
                  Tonijn in blik ruik je niet hoor, ik eet deze elke dag op kantoor, geen klachten gehad

Comment

Originally posted by Gentei View Post
                    Tonijn in blik ruik je niet hoor, ik eet deze elke dag op kantoor, geen klachten gehad
                    Heb het voorheen regelmatig gedaan (toen hadden we meerdere verdiepingen) en het rook echt wel.....

Comment

Ik ben hier echt niet goed in en best streng voor mezelf denk ik... Hebben jullie misschien aanvulling op mijn schema?
                      Begin maar eens om elke dag zo'n 25 gram aan olijfolie en visoliecapsules toe te voegen. Zodat je op ongeveer 50 gram per dag uitkomt.
                      Qua eiwitten zit je wel ongeveer goed dacht ik zo. Vuistregel is om ongeveer 2 a 3 gram eiwitten per kg vetvrije massa te rekenen.
                      De hoeveelheid koolhydraten dien je vervolgens aan te passen aan je dagelijks energiebehoefte en doelstelling.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X