cutten gelukt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutten gelukt

Ik ben 15 jaar, ik weeg nu 54.50 kilo en ik ben 1.76 lang en mijn vp is 10,9.
    ik zie echter nog geen sixpack of de lichte controuren daarvan ik zie het wel duidelijk na mijn training maar normaal alleen de bovenste en 1 van de onderste heel licht.
    ik wil mijn vetpercentage niet verder laten dalen want ik heb gehoord dat dit wel ongeveer het minimale is wat ik op mijn leeftijd kan hebben.
    ik zie dus nog niet mijn eigenlijke doel wat moet ik hier nu aan gaan doen?
    You don't quit when you're tired.
    You quit when you're done.

hoe train je je buikspieren?
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

2 keer per week in de sportschool en ongeveer een half uurtje per dag gewoon sit-ups thuis.
      ik zat eraan te denken dat dit misschien wat teveel is of niet?

PS ik ben ook nog niet zo'n hele lange tijd bezig met de buikspieren.
      ik denk dat ik nu gewoon niet meer moet cutten, maar gewoon moet eten en dan mijn buikspieren blijven trainen.

Comment

dude ga eerst aankomen en niet als eerst sixpack willen hebben.
        six-pack krijg je door je vetpercentage te verlagen, maar dan blijf je bijna geen massa over.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
          Ik ben 15 jaar, ik weeg nu 54.50 kilo en ik ben 1.76 lang en mijn vp is 10,9.
          ik zie echter nog geen sixpack of de lichte controuren daarvan ik zie het wel duidelijk na mijn training maar normaal alleen de bovenste en 1 van de onderste heel licht.
          ik wil mijn vetpercentage niet verder laten dalen want ik heb gehoord dat dit wel ongeveer het minimale is wat ik op mijn leeftijd kan hebben.
          ik zie dus nog niet mijn eigenlijke doel wat moet ik hier nu aan gaan doen?
          WTF, cutten met dit gewicht!!
          of ben je een vrouw?
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik denk dat het niet aan je trainen ligt maar aan je eten.

Je spieren hebben eiwitten nodig om te groeien na een training. Ookal train je je helemaal de kolere; als je lichaam niks heeft om spieren van te maken zul je die sixpack ook nooit krijgen.

Dus een goed eetschema opstellen, dan heb je die sixpack binnen een mum van tijd. 54 kilo is inderdaad veel te licht voor jouw lengte laat staan leeftijd.
            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

doe even normaal man ik ben ook 1.76 +- en weeg 59 en zo te zien ben jij veel te ligt en kom op man 2x in de week thuis 30 minuten sit ups doen? ben je wel helemaal lekker? en waarschijnlijk doe je zo ook nog een keer hardstikke verkeerd
              als je alleen maar voor een sixpack traint kun je het beste stoppen want als je de rest niet goed traint zal er nooit wat van komen je ABS is net een spier als alle andere pak je abs gewoon 2 a 3 x in de week goed aan met 3 oefeningen bijv: crunches 3x12 en zorg er voor dat je er veel spanning op laat staan en dat je niet te snel gaat bijv als je omhoog komt 3 a 5 tellen omhoog dan voel je het na 6x wel branden...
              je bent zeker ook vel over been of niet soms ;p plaats eens een foto

Comment

Ik ben net weer beter ik ben een lange tijd ziek geweest en daardoor dus flink afgevallen (zo vel overbeen ben ik niet) sinds een paar weken doe ik wat spieroefeningen en eet weer wat beter alleen mijn vp ging toch nog iets omlaag zit nu op 10,9 en ik ben afgelopen week weer helemaal erbovenop gekomen dus ik eet weer normaal en daarom is mijn spiermassa ook redelijk afgenomen.
                ik ben nu een voedingsschema aan het maken met de excel sheet hier.

Comment

nu zie ik ook we dat het aan mijn eten ligt en dat mijn spieren nog niet groot genoeg zijn ik train 2 keer per week in de sportschool dan doe ik best wel wat gewoon cardio als warming-up en halferwege (ik ben elke keer anderhalfuur) en de rest is krachttraining (biceps,triceps,buikspieren, schuine buikspieren, onderug,bovenrug enzovoort).
                  ik heb daar ook een trainingsschema bij de sportschool waar dit o.a. allemaal in staat.

PS hoe maak ik hier een bijlage met mijn voedingsschema daarin (het is een excel sheet)

Comment

is echt lachen hier op dit forum
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Kan t niveau nog lager? Ook kwa advies van rubeltje?

Drama hier.

ga eerst een week lezen kom dan terug. Wil ik je best helpen

Comment

wow ? ik ben 1,73 en weeg 61,6 Kg en een VP van 9,3% jij bent langer, weegt minder en hebt een hogere vetpercentage? best raar
                        maar ik denk gewoon dat je spieren te klein zijn en waarom zou je cutten met zo een laag gewicht?
                        gewoon bulken en spiermassa opbouwen en richting de zomer kun je cutten zodat je met een six-pack loopt op de strand etc.

Comment

Originally posted by melvinafca View Post

Drama hier.

Sorry wat is er mis met mijn advies?
                          Kom dan zelf met een post van inhoud ipv neerbuigend te doen naar anderen?

Nu weet ik weer waarom ik hier tijden niet meer gepost heb
                          Last edited by Rubeltje; 06-10-2012, 18:19.

Comment

zucht....bouw eerst massa, cutten met dat gewicht?Wil je straks 49,75 kg wegen???
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by melvinafca View Post

Drama hier.

Niveau kan zeker lager....als er een test/deca kuur word geadviseerd.
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X