Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hallo,

Ik ben 21 jaar, student, 202 cm lang en weeg 95 kilo. Ik ben nu ongeveer een week bezig met fitness en heb besloten meteen mijn voedingsschema aan te passen. Ik at altijd heel onregelmatig en soms at ik heel weinig op een dag. Twee tosti's als lunch en avondeten, daarnaast komt het eens of meerder malen in de week wel voor dat er aardig wat bier wordt gedronken. Ik snap dat ik met bier drinken geen Hercules ga worden maar ik wil gewoon wat gezonder en regelmatiger eten. Daarom heb ik me aardig ingelezen op de site en elders en ben tot het volgende schema gekomen. Ik heb via verschillende sites berekend wat mijn calorie behoefte voor onderhoud is en ik ben uitgekomen op 3600 calorieen per dag, vanwege mijn grootte en activiteit denk ik. Hieronder staat mijn algemene sportschema voor een week:

Maandag
    08:00-08:30 zwemmen
    09:00-10:00 fitness (rug & biceps)

Dinsdag
    14:00-15:00 Tennis
    20:00-21:30 Veldvoetbaltraining

Woensdag
    12:45-13:30 zwemmen
    14:00-15:00 squash

Donderdag
    13:00-14:15 zaalvoetbal
    14:30-15:30 fitness (Benen & Schouders)

Vrijdag
    14:00-15:00 zaalvoetbal
    22:15-23:00 zwemmen

Zaterdag
    13:00-14:00 Squash
    14:15-15:15 Fitness (Borst & Biceps)

Zondag
    10:00-12:00 Veldvoetbal wedstrijd

Door de volgende link kom bij mijn trainingschema post en daar staat nog wat voor oefeningen ik verder doe. Voor de uitgebreidheid.

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ml#post1021337