Goed voor de cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed voor de cut?

Hallo,,

Ik doe al 2 maanden dit voedingschema, en sinds 1 maand in combinatie met cardio 40 min fietsen lage tempo, hartslag tussen de 130-150 ik wil niet te snel gaan fietsen ivm spierverlies dit doe ik 5x in de week alleen woensdag 20min.
    En ik zie echt minimaal resultaat alleen zie ik bij mijn V-cut dat ik wel droger ben daar en dat ik al een klein beetje me veins zie, maar dan moet ik wel goed in de spiegel kijken.

Doe ik iets niet goed? zit rond de 13% weeg momenteel 87-77 kilo, was voorheen dat ik begon 92kilo. En ik moet nu wel rond de 7-8% zitten aangezien ik al bijna 10 weken bezig ben volgens mezelf snap er helemaal niks meer van.
    En me junk dag begint eigenlijk vanaf vrijdag avond tot zaterdag avond. ( ik drink niet).

Voedingschema zit erbij
    Code:
    http://speedy.sh/hpMZ6/Copy-of-voedingsschema-leeg.xls
    Groetjes,
    Hydro
    Last edited by hydroboyz; 07-11-2012, 15:21.

Ik kon geen bijlage toevoegen klikken dus heb ik het zo gedaan.
    ++ Ik gebruik ook ECA stack sinds 1 week.
    Last edited by hydroboyz; 07-11-2012, 15:26.

Comment

Hallo,,

Ik doe al 2 maanden dit voedingschema, en sinds 1 maand in combinatie met cardio 40 min fietsen lage tempo, hartslag tussen de 130-150 ik wil niet te snel gaan fietsen ivm spierverlies dit doe ik 5x in de week alleen woensdag 20min. -> kan er niet aan uit
      En ik zie echt minimaal resultaat alleen zie ik bij mijn V-cut dat ik wel droger ben daar en dat ik al een klein beetje me veins zie, maar dan moet ik wel goed in de spiegel kijken.

Doe ik iets niet goed? zit rond de 13% weeg momenteel 87-77 kilo 87-77 ? , was voorheen dat ik begon 92kilo. En ik moet nu wel rond de 7-8% zitten aangezien ik al bijna 10 weken bezig ben volgens mezelf snap er helemaal niks meer van.
      En me junk dag begint eigenlijk vanaf vrijdag avond tot zaterdag avond. ( ik drink niet).

Comment

bedoel 87-88 kilo foutje.
        wat bedoel je met kan er niet aan uit??
        met 5x bedoel ik ma di wo do vr.
        Last edited by hydroboyz; 07-11-2012, 16:25.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X