Shakes voor een hardgainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes voor een hardgainer

Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness na 3 jaar niet meer te hebben getraind.

Ik kom vrij moeilijk gewicht aan ook al eet ik om de 2 uur. Vaak eet ik 2 tot 3 keer een warme maaltijd per dag. Mijn 'dieet' bestaat voornamelijk uit kwark, fruit, brood, pasta, kip, tonijn en nu ik voeg nu ook een zelfgemaakte shake (2 maals daags) toe:

Ik ben benieuwd of dit de succesfactor gaat worden Ben wel al een kilo aangekomen. Iemand nog op of aanmerkingen? Toevoegingen?

Vet kan ik aardig goed verdragen; vetpercentage is momenteel 8%.
    Voedingsschema heb ik ook ergens liggen, maar hier kan ik me niet elke dag aan houden.

Originally posted by Leaws View Post
    Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness na 3 jaar niet meer te hebben getraind.

Ik kom vrij moeilijk gewicht aan ook al eet ik om de 2 uur. Vaak eet ik 2 tot 3 keer een warme maaltijd per dag. Mijn 'dieet' bestaat voornamelijk uit kwark, fruit, brood, pasta, kip, tonijn en nu ik voeg nu ook een zelfgemaakte shake (2 maals daags) toe:

Ik ben benieuwd of dit de succesfactor gaat worden Ben wel al een kilo aangekomen. Iemand nog op of aanmerkingen? Toevoegingen?

Vet kan ik aardig goed verdragen; vetpercentage is momenteel 8%.
    Voedingsschema heb ik ook ergens liggen, maar hier kan ik me niet elke dag aan houden.
    Dat gaat dus geen succes worden.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Merk trouwens wel dat als ik dit s'morgens naar binnen werk, dat ik gedurende 3 a 4 uur bomvol zit. Dat gebeurd niet snel

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Dat gaat dus geen succes worden.
      Dat is meer in de vorm van dat ik 2 a 3 maal daags warm kan eten. De rest wel.

Comment

Volle chocomel drinken
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
          Volle chocomel drinken
          Is dat niet vooral suiker? Daarbij heb ik een milde lactose intolerantie, daardoor ben ik aangewezen op lactose vrije producten

Comment

Moet ik hier trouwens ook nog snelle suikers aan toe voegen in de vorm maltodextrine o.i.d. voor snellere opname van eiwitten in het spierweefsel?

Comment

Waarom zou je in een keer zoveel kcal en carbs naar binnen werken.
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                And here's your answer:

Originally posted by Leaws View Post
                Ik kom vrij moeilijk gewicht aan
                'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Ha dan wordt je id wel vetter. Dan kun je beter kappen met bb en net zo goed elke dag naar de Mac.
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

je zei gister dat je 3300 kcal at..

daar komt dit niet bij in de buurt druifje

Comment

Ha dan wordt je id wel vetter. Dan kun je beter kappen met bb en net zo goed elke dag naar de Mac.
                      Dat boeit geen fuck, waarom zouden mensen anders IF doen? Microtiming is slecht zo'n klein aandeel dat je het kan verwaarlozen als je geen pro bb'er bent.
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Omdat ik nauwelijks aankom?

Ik kom nauwelijks aan. En dan heb ik liever hoogwaardige eiwitten en meervoudig onverzadigde vetzuren dan die zooi :P

Originally posted by Posseltje View Post
                        je zei gister dat je 3300 kcal at..

daar komt dit niet bij in de buurt druifje
                        Dat klopt, maar daar kom ik maar weinig van aan, daarom maar de kcal opvoeren

Originally posted by GespierdeMug View Post
                        Dat boeit geen fuck, waarom zouden mensen anders IF doen? Microtiming is slecht zo'n klein aandeel dat je het kan verwaarlozen als je geen pro bb'er bent.
                        Bedankt Wat is IF en microtiming eigenlijk?

Comment

Hier is een foto ter verduidelijking. Ik weeg hier maar 66 kilo (lijkt misschien wat zwaarder, want dat denken mensen veelal). Toch zou ik graag nog wat kilo's eraan willen, daarom ben ik nu ook langzaam weer begonnen met trainen en opvoeren van de kCal.

Vooral me benen, biceps en onderarm zijn erg dun.
                          Last edited by Leaws; 27-11-2012, 20:11.

Comment

Je moet inderdaad wat meer eten, want nu zakt je broek af.

Hoe zit dat voedingschema dat je ergens hebt liggen eruit? Post het hier even.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Je moet inderdaad wat meer eten, want nu zakt je broek af.

Hoe zit dat voedingschema dat je ergens hebt liggen eruit? Post het hier even.
                              Inderdaad. Voedingsschema heb ik op een blaadje staan. Zal kijken of ik overmorgen tijd heb deze te verwerken in zo'n excel sheet.

Ik heb nu bijv ook om 7 uur gegeten en nu alweer zo'n honger dat ik zo'n shake naar binnen heb gesmeten lol en nog niet helemaal vol.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X