Shakes voor een hardgainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Teddek View Post
    Ha dan wordt je id wel vetter. Dan kun je beter kappen met bb en net zo goed elke dag naar de Mac.
    dus als je 1200kcal in 1 keer naar binnenwerkt kun je net zo goed kappen met bb?

ik weet niet hoeveel maaltijden jij per dag voor plan bent naar binnen te werken maar dat lukt lang niet iedereen hoor

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
      Dat boeit geen fuck, waarom zouden mensen anders IF doen? Microtiming is slecht zo'n klein aandeel dat je het kan verwaarlozen als je geen pro bb'er bent.
      mee eens, maar bij IF verdeel je je maaltijden ook over je window en prop je niet overbodig veel carbs in een maaltijd, dat zorgt alsnog voor opslag
      ik zou alle mijn maaltijden upgraden ipv een grote maaltijd, en voor het slapen gaan een lichte maaltijd pakken.

ben ook benieuwd naar je schema. begrijp me niet verkeerd maar de meeste hardgainers eten gewoon te weinig of verkeerd. gaan vreten komen vet aan en geen massa en dat werk alleen maar averechts.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dat boeit geen fuck, waarom zouden mensen anders IF doen? Microtiming is slecht zo'n klein aandeel dat je het kan verwaarlozen als je geen pro bb'er bent.
        Als IF je betere resultaten geeft, kan je je ook afvragen in hoeverre het iets zegt over je gezonde dieet, de bijbehorende invulling en je mentaliteit.

Hoeveelheid is slechts 1 van de vele factoren die meespeelt. Je doel en prioriteiten bepalen de waarde van iedere factoor.
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Omdat het lekker makkelijk is, en mensen graag te lui zijn om eten te maken?
          En hoe denk jij dat die Pro's als beginner aten?
          Welke ervaring heb jij met IF bij atleten tov andere dieten?
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Leaws View Post

Hier is een foto ter verduidelijking. Ik weeg hier maar 66 kilo (lijkt misschien wat zwaarder, want dat denken mensen veelal). Toch zou ik graag nog wat kilo's eraan willen, daarom ben ik nu ook langzaam weer begonnen met trainen en opvoeren van de kCal.

Vooral me benen, biceps en onderarm zijn erg dun.
            Je begrijpt zelf wel dat je vanuit zo'n hoek niet beoordeeld kan worden, zo lijkt je hand veruit het grootst.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Leaws View Post
              Inderdaad. Voedingsschema heb ik op een blaadje staan. Zal kijken of ik overmorgen tijd heb deze te verwerken in zo'n excel sheet.
              En gelukt?
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                En gelukt?
                Ik loop momenteel bij de internist en krijg allerlei onderzoeken. Hij verdenkt dat ik groeihormoon tekort heb - weet iemand hier iets van af?

Ik heb mijn schema niet meer gevonden, maar heb mijn eten vandaag bijgehouden (zit rond de 4300 kcal en kom nog niks aan - bij matige inspanning). Zal deze morgen posten als hij af is.

Totaal4389 kCal (ik schrik er zelf gewoon van)
                Eiwitten 25% Koolhydraten 40% Vet 35%
                Dat zou toch al ruim genoeg moeten zijn, lol.
                Last edited by Leaws; 04-12-2012, 20:51.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X