3700kcal bulk beoordeling bitte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3700kcal bulk beoordeling bitte

Ik ben van plan 3 a 4 maanden te gaan bulken. Ik heb geprobeerd om 40/30/30 te halen qua e/k/v. Het is redelijk gelukt alleen zit ik met eiwit misschien iets te hoog. Wat vinden jullie van het schema? Kritiek is meer dan welkom

Het schema is hier te downloaden. De normale BN upload gaf steeds aan dat het een ongeldig bestand was dus heb ik het via een andere site geupload.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Originally posted by Guusd View Post
    Ik ben van plan 3 a 4 maanden te gaan bulken. Ik heb geprobeerd om 40/30/30 te halen qua e/k/v. Het is redelijk gelukt alleen zit ik met eiwit misschien iets te hoog. Wat vinden jullie van het schema? Kritiek is meer dan welkom

Het schema is hier te downloaden. De normale BN upload gaf steeds aan dat het een ongeldig bestand was dus heb ik het via een andere site geupload.
    Misschien? Is echt veel te hoog man, is voor niks nodig. Zou wat meer in koolhydraten steken als ik jou was.
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Volgens mij is het vrij nutteloos om bovenop 500g kwark en 500ml melk ook nog een whey shake erbij te nemen.

Zou je dit stukje eens moeten lezen:

Keeping Your Body Anabolic Overnight
      New research by Van Loon et al. has proven that overnight protein administration stimulates muscle protein synthesis. There were two studies done, the first being in elderly men and the second being done in recreationally active young males and they both showed that protein ingestion prior to sleep stimulated muscle protein synthesis overnight. As it has been shown time and time again that 20-30g of protein (~10-15g EAA) is enough to fully max out MPS. Paddon-Jones et al. compared 30g of high quality protein to 90g of the same source and showed that 90g had no further benefit over the 30g dose.
      So the point being that you wouldn’t need more than 20-30g of a high quality protein before bed to maximally stimulate muscle protein synthesis. But, again not so black and white, this 20-30g dosage will also depend on the size of the individual and their overall total daily macros.

Bron: The Ultimate Bulking Guide For Maximum Muscle Gains ? Written By Chris Martinez | SimplyShredded.com

Verder prima schema volgens mij

Comment

Originally posted by Rick16 View Post
        Volgens mij is het vrij nutteloos om bovenop 500g kwark en 500ml melk ook nog een whey shake erbij te nemen.

Zou je dit stukje eens moeten lezen:

Keeping Your Body Anabolic Overnight
        New research by Van Loon et al. has proven that overnight protein administration stimulates muscle protein synthesis. There were two studies done, the first being in elderly men and the second being done in recreationally active young males and they both showed that protein ingestion prior to sleep stimulated muscle protein synthesis overnight. As it has been shown time and time again that 20-30g of protein (~10-15g EAA) is enough to fully max out MPS. Paddon-Jones et al. compared 30g of high quality protein to 90g of the same source and showed that 90g had no further benefit over the 30g dose.
        So the point being that you wouldn’t need more than 20-30g of a high quality protein before bed to maximally stimulate muscle protein synthesis. But, again not so black and white, this 20-30g dosage will also depend on the size of the individual and their overall total daily macros.

Bron: The Ultimate Bulking Guide For Maximum Muscle Gains ? Written By Chris Martinez | SimplyShredded.com

Verder prima schema volgens mij
        Ik mix het hele goedje in de blender. Ik ben even mn schema aan het aanpassen, had niet in de gaten dat ik boven de 300 gram eiwitten zat.

Comment

Heb het even aangepast. Ik zit nu op 42/29/28 wat neer komt op 270 gram eiwitten, 390 gram koolhydraten en 116 gram vetten.

download het schema hier

Comment

Ik zou meer carbs rondom je training zetten..

Ook zie ik de logica er niet echt van in dat je om 21.00 nog 120g carbs naar binnen werkt, terwijl je training dan een aantal uur geleden is..

Ik train bijv in de avond en doe het zo.

ontbijt:75g carbs
            lunch: 75g carbs
            pre-workout: 125g carbs
            post-workout: 125g carbs
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Ik zou meer carbs rondom je training zetten..

Ook zie ik de logica er niet echt van in dat je om 21.00 nog 120g carbs naar binnen werkt, terwijl je training dan een aantal uur geleden is..

Ik train bijv in de avond en doe het zo.

ontbijt:75g carbs
              lunch: 75g carbs
              pre-workout: 125g carbs
              post-workout: 125g carbs
              Vanwege mn studie kan ik niet op vaste tijden trainen. Ongeveer 2x pw rond half 4 en 2x rond 8u. Ik zal eens kijken of ik wat maaltijden kan wisselen.

Edit: Ik heb je raad opgevolgd. Als ik savonds train eet ik kip met rijst na de training en tonijn op brood 's middags. Als ik 'S middags train eet ik kip met rijst s middags en tonijn savonds. Dank voor de tip
              Last edited by Gus; 28-11-2012, 18:14.

Comment

Okay, maar je weet wel wanneer je die uren hebt qua school toch?

Ikzelf heb ook geen vaste uren met school, maar juist timen van je trainingen en daarop inspelen qua voeding.
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  Okay, maar je weet wel wanneer je die uren hebt qua school toch?

Ikzelf heb ook geen vaste uren met school, maar juist timen van je trainingen en daarop inspelen qua voeding.
                  Ja, dat weet ik minimaal een week van te voren dus het inplannen is prima te doen. Nu moet ik alleen nog even kijken hoe ik het aan ga pakken op werkdagen. Ben 2 dagen per week postbode en loop/fiets dan minimaal 3u per dag. Onder het werken kan ik niet eten dus moet ik van te voren wat grotere maaltijden eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X