Goed schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed schema

Hee, ik fitness nu al een tijdje maar wil nu echt serieus werk er van gaan maken. Ik ben 1,85m en 72 kilo. dit is een schematje die ik wil gaan gebruiken. 8.00 eiwit shake met 100gram havermout 10 bruine boterhammen verdeeld over de dag met kipfilet pindakaas en rookvlees ook 2 stukken fruit. dan om 17.00 fitnessen. als ik tuis kom eet ik wat de pot schaft savonds nog kwark en een shake. graag advies en/of tips. alvast bedankt!

Originally posted by Hoetsy View Post
    Hee, ik fitness nu al een tijdje maar wil nu echt serieus werk er van gaan maken. Ik ben 1,85m en 72 kilo. dit is een schematje die ik wil gaan gebruiken. 8.00 eiwit shake met 100gram havermout 10 bruine boterhammen verdeeld over de dag met kipfilet pindakaas en rookvlees ook 2 stukken fruit. dan om 17.00 fitnessen. als ik tuis kom eet ik wat de pot schaft savonds nog kwark en een shake. graag advies en/of tips. alvast bedankt!
    Kijk even op het forum bij "voeding". Lees wat stickies door en vul het excel voedingsschema in. Dit maakt het overzichtelijker voor iedereen. Op het eerste gezicht ook veel te weinig eten maar dat terzijde. Lees je eerst even in.
    Never Never Never Give Up !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X