23kg af gevallen!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 23kg af gevallen!

Hallo

Ik zit met een probleem.
    Van beroep ben ik prof bokser maar ben er wegens omstandigheden tussen uit voor een niet nader te bepalen periode.
    Nu heb ik altijd hard getraind en heb ook verschillende kuurtjes genomen in het verleden om in massa aan te komen, ben in 6 maanden van 68kg naar 105kg gegaind maar nu is het probleem, doordat ik niet meer kan trainen, dat ik 23kg ben af gevallen. (Je zal het waarschijnlijk in de Telegraaf gelezen hebben.) Ik doe nog wel push/pull en sit-ups en ren zo nu en dan een rondje hier op het binnenplein maar het wil niet echt vlotten, de kilo's vliegen er af.....Is het waar wat men zegt, dat wanneer je stopt met kuren terug valt naar hoe je was voor het kuren? Ik hoop het niet want ze beginnen hier nu allemaal zeepjes naar me te gooien onder de douche.
    Zouden jullie ook naar m'n voedingschema kunnen kijken voor eventuele verbeteringen?

07.00 kopje koffie en 2 boterhammen met hagelslag
    12.00 warme maaltijd (verschilt met de dag, gewoon stukje vlees, wat aardappelen/rijst en groente)
    17.00 6 boterhammen met leverworst.

Meer krijg ik hier niet en m'n vriendin snapt niet hoe de pinautomaat werkt dus die kan ook niks voor me doen.
    Please, help....ik ben de wanhoop nabij

whahahahahahahahaha nice!

Comment

Je kan altijd nog stand-up comedian worden. O wacht... niet echt...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Wahhaa sproei me hele toetsenbord onder de thee, danku:P

Comment

Ha - Ha

Comment

Bij dat stuk over je vriendin spuugde ik bijna mn drinken uit
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Badr Hari View Post
              Hallo

Ik zit met een probleem.
              Van beroep ben ik prof bokser maar ben er wegens omstandigheden tussen uit voor een niet nader te bepalen periode.
              Nu heb ik altijd hard getraind en heb ook verschillende kuurtjes genomen in het verleden om in massa aan te komen, ben in 6 maanden van 68kg naar 105kg gegaind maar nu is het probleem, doordat ik niet meer kan trainen, dat ik 23kg ben af gevallen. (Je zal het waarschijnlijk in de Telegraaf gelezen hebben.) Ik doe nog wel push/pull en sit-ups en ren zo nu en dan een rondje hier op het binnenplein maar het wil niet echt vlotten, de kilo's vliegen er af.....Is het waar wat men zegt, dat wanneer je stopt met kuren terug valt naar hoe je was voor het kuren? Ik hoop het niet want ze beginnen hier nu allemaal zeepjes naar me te gooien onder de douche.
              Zouden jullie ook naar m'n voedingschema kunnen kijken voor eventuele verbeteringen?

07.00 kopje koffie en 2 boterhammen met hagelslag
              12.00 warme maaltijd (verschilt met de dag, gewoon stukje vlees, wat aardappelen/rijst en groente)
              17.00 6 boterhammen met leverworst.

Meer krijg ik hier niet en m'n vriendin snapt niet hoe de pinautomaat werkt dus die kan ook niks voor me doen.
              Please, help....ik ben de wanhoop nabij
              Beter vraag je gewoon 1 van je 'matties' of ze je de kogel kunnen geven ??

Comment

Laat me raden in je vorige leven hete je arnold schwarzenegger?
                It's getting old.
                keep the focus going!

Comment

Ik las net een nieuwsbericht dat Hari echt 23kg in een maand is afgevallen. Hoezo zwaar aan de AAS?
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Wollah zemmer jij hebt kleine pik.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                      Ik las net een nieuwsbericht dat Hari echt 23kg in een maand is afgevallen. Hoezo zwaar aan de AAS?
                      Was toch wel obvious? Kijk t verschil:

http://www.youtube.com/watch?v=3PHVbuG618s

Badr Hari VS Alistair Overeem K-1 World GP 2009 - Semi Final HD Fight - YouTube
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X