Hallo iedereen!
Mijn naam is Walther en ik ben 16 jaar oud
Ik fitness nu 8 maanden en ben in 3 maanden ongeveer 15kg afgevallen.
Ik woog een jaar geleden 100kg (ik ben 1.88m) en ben nu terug naar 73kg.
Ik ben nu ruim 4 weken geleden begonnen met kracht trainen en spieropbouw en het gaat erg voorspoedig, ik ben in 4 weken tijd al 3 kg aangekomen en mijn buikvet(vel?) is vermindert en mijn armen en borst zijn een stuk breder geworden.
Ik eet nu: iedere ochtend 450 gram milde kwark 9g eiwit/100 gram met of 2 boterhammen met boter en pindakaas/gegrilde kip/kalkoen/ham of 45 gram brinta met 200 gram magere melk + een banaan en soms een glaasje coolbest sinaasappelsap.
rond 11 uur 2-3 boterhammen met boter en worst/appelstroop
rond 1 uur 2-3 boterhammen met boter en pindakaas/worst
Wanneer ik thuiskom van school eet ik een appel
Dan ga ik maandag, woensdag en vrijdag krachtrainen met 20 min cardio duurt ongeveer 2 uur. en terwijl ik train neem ik een vitamine tablet en drink ik veel. en na mijn training eet ik altijd 450 gram milde kwark.
's avonds +/- 6 uur gewoon wat mijn moeder kookt bijv: biefstuk met broccoli en aardappelen.
Mijn vraag is of dit voldoende is voor spier opbouw en het verlagen van mijn vetpercentage, nu ongeveer +/-12.5% (Nek:36 cm, Taille: 80 cm)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn doel om gespierder te worden.
Groetjes,
Walther
Mijn naam is Walther en ik ben 16 jaar oud
Ik fitness nu 8 maanden en ben in 3 maanden ongeveer 15kg afgevallen.
Ik woog een jaar geleden 100kg (ik ben 1.88m) en ben nu terug naar 73kg.
Ik ben nu ruim 4 weken geleden begonnen met kracht trainen en spieropbouw en het gaat erg voorspoedig, ik ben in 4 weken tijd al 3 kg aangekomen en mijn buikvet(vel?) is vermindert en mijn armen en borst zijn een stuk breder geworden.
Ik eet nu: iedere ochtend 450 gram milde kwark 9g eiwit/100 gram met of 2 boterhammen met boter en pindakaas/gegrilde kip/kalkoen/ham of 45 gram brinta met 200 gram magere melk + een banaan en soms een glaasje coolbest sinaasappelsap.
rond 11 uur 2-3 boterhammen met boter en worst/appelstroop
rond 1 uur 2-3 boterhammen met boter en pindakaas/worst
Wanneer ik thuiskom van school eet ik een appel
Dan ga ik maandag, woensdag en vrijdag krachtrainen met 20 min cardio duurt ongeveer 2 uur. en terwijl ik train neem ik een vitamine tablet en drink ik veel. en na mijn training eet ik altijd 450 gram milde kwark.
's avonds +/- 6 uur gewoon wat mijn moeder kookt bijv: biefstuk met broccoli en aardappelen.
Mijn vraag is of dit voldoende is voor spier opbouw en het verlagen van mijn vetpercentage, nu ongeveer +/-12.5% (Nek:36 cm, Taille: 80 cm)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn doel om gespierder te worden.
Groetjes,
Walther
Comment