Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by corketa View Post
    Nee, ik neem de 30 gr cashew noten samen met 250ml magere melk als laatste maaltijd om ongeveer 19:30. De 500 gram kwark neem ik voordat ik ga slapen om een uur of 11.
    Neem de cashewnoten samen met de kwark net voor het slapen gaan, tevens mocht je een beetje smaak willen toevoegen aan je kwark, kun je altijd casein bestellen en dan je melk / kwark / casein in een shake beker gooien en dan drinken net voor het slapen!
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Dat zou inderdaad wel een goede uitkomst zijn, want kwark zonder toevoegingen vind ik dus niet lekker. Maar in 25 gram cashew noten zitten toch 150kcal,nou kan ik die 150ckal wel goed gebruiken. Maar weten jullie zeker dat die niet als vet worden opgeslagen?

Comment

Dat zou inderdaad wel een goede uitkomst zijn, want kwark zonder toevoegingen vind ik dus niet lekker. Maar in 25 gram cashew noten zitten toch 150kcal,nou kan ik die 150ckal wel goed gebruiken. Maar weten jullie zeker dat die niet als vet worden opgeslagen?
        Maak je geen zorgen, neem ze gewoon samen met de kwark
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Je creëert pas lichaamsvet als je meer kcal consumeert dan je verbruikt. Lichaamsvet is een soort van "reservetank van energie". En al het overschot aan geconsumeerde kcal wordt hierin opgeslagen voor later gebruik.

Vraagje over je spreadsheet: op de pagina "calorieverbruik berekenen" staat dat je 70 kg weegt en 20% vetpercentage hebt. Is dat vetpercentage (min of meer) correct?
          Last edited by niet_hier; 07-01-2013, 15:12.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

20% lijkt me niet te kunne kloppen als hij zegt dat hij "zijn abs wel ziet" maar niet goed genoeg naar zijn goesting

Comment

Je kan eten wat je wilt voordat je gaat slapen. Die verhalen over geen KH voor je slapen enz. zijn mythes.

Comment

Uhm, ik zou niet weten hoeveel bodyfat ik precies heb, kan ik bij ons op de sportschool niet laten meten. Verder hab ik goed nagedacht, ik heb dan ook besloten om toch te gaan cutten. Kan ik later als ik op juiste vetpercentage zit weer gaan bulken.
                Last edited by corketa; 09-01-2013, 16:57.

Comment

Uhm, ik zou niet weten hoeveel bodyfat ik precies heb, kan ik bij ons op de sportschool niet laten meten. Verder hab ik goed nagedacht, ik heb dan ook besloten om toch te gaan cutten. Kan ik later als ik op juiste vetpercentage zit weer gaan bulken.
                  Je weet dat je met cutten vrijwel geen spiermassa aankomt? De kans is groot dat je zelfs een massa beetje verliest. Je kan een foto plaatsen, dan kunnen wij misschien schatten wat je vetpercentage is
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

ok, hier heb je er een.
                    Attached Files

Comment

Als je hier kijkt http://forum.bodynet.nl/algemeen/573...and-women.html zie je wat referentiemateriaal. Wat zou je denken? Zo tussen de 20% en 25%?

Comment

Ja, dat is moeilijk te zeggen want al mijn vet zit op mijn buik Maar ik denk inderdaad tussen 20 en 25% . Lijkt me dus beter om te cutten naar ongeveer 10% en daarna massa op te bouwen.

Comment

Als je echt zeker wil weten wat je VP% is, de meeste sportscholen hebben zon huidplooi caliper. en anders kan je ook naar je huisarts die doen dat soms ook wel
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ja, dat is moeilijk te zeggen want al mijn vet zit op mijn buik Maar ik denk inderdaad tussen 20 en 25% . Lijkt me dus beter om te cutten naar ongeveer 10% en daarna massa op te bouwen.
                            Met andere woorden: het vetpercentage wat je in dat voedingsschema gebruikt is min of meer correct. En dus kan je dat schema wel als startpunt gebruiken. Vervolgens verfijnen en aanpassen als je het een tijdje gebruikt hebt.

Comment

ok, bedankt voor het advies.
                              Last edited by corketa; 12-01-2013, 14:19.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X