Fitness & reizen: combineerbaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitness & reizen: combineerbaar?

Hello,

Ik wou even peilen naar jullie persoonlijke ervaringen met reizen.
    Als jullie op reis gaan voor een weekje, leg je je training dan stil, of zoek je een gym in de buurt van je hotel?

Hoe zit het met voeding? Blijven jullie nog 7 à 8 x per dag op je proteïnen letten? Of zien jullie het een weekje door de vingers?

Mijn vraag hierover komt uit de overweging om deze zomer een reisje te doen naar Tsjechië via mijn mutualiteit. Dat betekend dus dat er zelf gezorgd wordt voor eten en drinken. Op mijn training letten zal helemaal niet lukken, aangezien de dagen volgepland zijn. Heeft er misschien iemand tips omtrent voeding?

Of moet ik me dat allemaal niet aantrekken, en een weekje niet op m'n voeding of training letten?

Laat eens wat horen. Alvast bedankt!
    Spanning brengt ontspanning | 77,5 kilo | 9,6% Vetmassa | 1m82 Lengte

Als ik op vakantie ga, hou ik dus ook gewoon echt vakantie. Dat houd in lekker eten en drinken, en dus niet met mijn voeding en training bezig zijn..

Grtz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Voor mij idem, als het even kan!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Lekker een weekje rust nemen! Kan je lichaam hard zat gebruiken als je het hele jaar overal op let...
        Qua voeding zou ik proberen om wel ongeveer aan je behoefte te komen, waar mogelijk een beetje regelmatig te blijven eten en pak je eiwitjes mee waar het kan. Maak je verder even lekker helemaal nergens druk om.

In een week tijd zak je echt niet ineens als een plumpudding in elkaar en waarschijnlijk knap je er zelfs van op.

Comment

Bedankt!

Mja, ik hou bij tijden wel een weekje rust, maar bij mij houdt rusten in: geen gewichtheffen. Tijdens mijn rustweek ga ik wel nog 5x per week joggen. Maar dat is dus niet noodzakelijk? Dus een week rust is dus echt rust in de letterlijke betekenis van het woord?

Nog een vraagje: tijdens een rustweek, mag je dan nog die ene junkmaaltijd houden?

Groet

Comment

Junkmaaltijd kan je gewoon houden hoor. Je moet het een beetje in grove lijnen zien. Je hoeft niet exact je voedingsschema te volgen, maar let wel een beetje op je eten.

Bij mijn sportschool hoor ik wel eens verhalen in de kleedkamer. Dan zie ik iemand die een jaar lang hard getraint heeft, maar in 2 weken salou had hij zich helemaal laten gaan. Elke dag dronken en natuurlijk junk food daar. Hij was aardig aangekomen zei hij. Dat vind ik dan zonde...
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

het beste is 1 junkdag te houden, en dan wel met mate natuurlijk, niet in 1 dag alles vreten wat slecht is.

ik zou ook gewoon echt een week vakantie nemen, zodat je na de vakantie er weer lekker tegen aan kan, zowel met voeding als training, een vol jaar precies aan je schema's houden vergt psychisch wel erg veel van je denk ik.
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

1 juli naar Salou!

Zuipen, vreten, niet slapen, gek doen en veel meer wanneer je maar wilt zo vaak en veel mogenlijk!
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Misschien kun je een aantal proteinerepen meenemen,
                  A.K.A. Jonah Lomu

Comment

Bedankt!
                    Ik kan nu met een gerust hart vertrekken!
                    Groetjes!

Comment

vakantie daar moet je van genieten kerel

lekker ontspannen en je niet druk maken om je leefwijze
                      Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X