Kan iemand me even helpen met Lean bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan iemand me even helpen met Lean bulken

Hallo,

Ik vond net iets over lean bulking en dacht dat lijkt me wel wat
    want, dan dan kom je minder vet aan tijdens het bulken en word je toch breed en blijf je gezond eten.
    als ik dan gewoon mijn 3000 kcal per dag eet wat moet dan minder of juist meer eten?
    misschien weet iemand van jullie er iets meer over en kan het me uitleggen.

Kijk uit naar reacties

Clean bulken/leanbulken is juist niet zoveel boven onderhoud gaan.... Dus ipv 500-1000kcal erboven 250-500.

Comment

mag ik vragen wat jou stats zijn ??

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
        mag ik vragen wat jou stats zijn ??
        Totale dagelijkse energiebehoefte: 2520 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 121 Gram
        Dagelijkse behoefte vetten: 56 Gram
        Dagelijkse behoefte koolhydraten: 382 Gram

alles net opgemeten en gewogen dus ben er 100% zeker van
        180 cm
        60 kg
        8% BF

Comment

ik neem aan dat jij, net als ik een hardgainer bent.
          ikzelf ben 175cm,63kg (vetpercentage weet ik niet ong. 10-15%)
          ik heb zelf tijdje me druk gemaakt om geen vet te gainen want ik wou een sixpack houden, maar omdat ik niet zo snel aankom, vooral niet in vet maak ik me er niet zo erg zorgen over. ik eet gewoon om de 2uur soms een cheatmeal is niet erg en ik kom steeds aan maar niet in vet.
          ik woog sept. 2011 (toen ik ben begonnen met trainen) 50kg
          tot nu ben ik dus 13kilo aangekomen en bijna geen vet !
          dus mijn advies is maak je niet zo druk om 'cleanbulken' ga gewoon veel eten maar niet al te veel junkfood.

Comment

ik neem aan dat jij, net als ik een hardgainer bent.
            ikzelf ben 175cm,63kg (vetpercentage weet ik niet ong. 10-15%)
            ik heb zelf tijdje me druk gemaakt om geen vet te gainen want ik wou een sixpack houden, maar omdat ik niet zo snel aankom, vooral niet in vet maak ik me er niet zo erg zorgen over. ik eet gewoon om de 2uur soms een cheatmeal is niet erg en ik kom steeds aan maar niet in vet.
            ik woog sept. 2011 (toen ik ben begonnen met trainen) 50kg
            tot nu ben ik dus 13kilo aangekomen en bijna geen vet !
            dus mijn advies is maak je niet zo druk om 'cleanbulken' ga gewoon veel eten maar niet al te veel junkfood.
            Je bedoelt eigenlijk eet gewoon gezond en gains komen wel?

Comment

Originally posted by Duaq View Post
              Je bedoelt eigenlijk eet gewoon gezond en gains komen wel?
              ja, want (beantwoord dit ff) jij bent DENK ik net als ik een hardgainer, daarmee bedoel ik je komt moeilijk aan ookal eet je heel veel (dat denk je).
              Gewoon gezond eten, ik probeer om de 2 uur te eten, en ik eet ook nog 'junkfood' maar dat heeft niet echt impact op me, want ik gain gewoon en daarbij niet eens in vet (als je niet gelooft ik heb een fotolog topic over precies 10dagen ga ik weer die fotolog update). Ook gebruik ik zelfs op dit moment Mammoth shake.
              Dus maak je niet zo druk om je 'sixpack' je zal lean blijven, eet gewoon zo veel mogelijk.

ps. hardgainers hebben heel vaak de gedachte dat ze heeeel veeel eten maar toch niet gainen, dit is omdat ze gewoon niet genoeg eten... gewoon blijven eten. EN koop nooit een weightgainer heb echt spijt dat ik er een heb gekocht.

Comment

ja, want (beantwoord dit ff) jij bent DENK ik net als ik een hardgainer, daarmee bedoel ik je komt moeilijk aan ookal eet je heel veel (dat denk je).
                Gewoon gezond eten, ik probeer om de 2 uur te eten, en ik eet ook nog 'junkfood' maar dat heeft niet echt impact op me, want ik gain gewoon en daarbij niet eens in vet (als je niet gelooft ik heb een fotolog topic over precies 10dagen ga ik weer die fotolog update). Ook gebruik ik zelfs op dit moment Mammoth shake.
                Dus maak je niet zo druk om je 'sixpack' je zal lean blijven, eet gewoon zo veel mogelijk.

ps. hardgainers hebben heel vaak de gedachte dat ze heeeel veeel eten maar toch niet gainen, dit is omdat ze gewoon niet genoeg eten... gewoon blijven eten. EN koop nooit een weightgainer heb echt spijt dat ik er een heb gekocht.
                Idd ik kan nog zoveel junkfood eten dat ik eigenlijk niet wil en niet doe maar een sixpack heb ik eigenlijk ook niet :P
                Mijn goals zijn uiteindelijk in de richting van Zyzz wat wel erg ver wegge goals zijn
                maar het moet kunnen heb je ook tips wat ik het best zou kunnen doen voor die goals?

Comment

Hoe lang train je al ?
                  Broomstick_bodybuilding op insta
                  F#CK heavy weights

Comment

Idd ik kan nog zoveel junkfood eten dat ik eigenlijk niet wil en niet doe maar een sixpack heb ik eigenlijk ook niet :P
                    Mijn goals zijn uiteindelijk in de richting van Zyzz wat wel erg ver wegge goals zijn
                    maar het moet kunnen heb je ook tips wat ik het best zou kunnen doen voor die goals?
                    gewoon de basis: goed eten, hard trainen en genoeg rusten... Er zijn heel veel andere dingen dat nog daarbij komt maar daarover zal ik niet praten want ik weet er zelf ook niet erg veel van.
                    Lees veel in de stickies topic geloof mij daaruit leer je ook veel, en er zijn zat youtube filmpjes als je iets moet weten. (tmw,p.o.g.,icecreamfitness etc etc)

Comment

Ga maar met die stats gewoon verl vreten en hard trainen, je hier nu druk om maken met 8% is zinloos.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                        Hoe lang train je al ?
                        2 tot 3 jaar ongeveer

Comment

2 tot 3 jaar ongeveer
                          En dan weeg je nog minder dan dat ik weeg, terwijl je 1.80 bent?
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

gewoon de basis: goed eten, hard trainen en genoeg rusten... Er zijn heel veel andere dingen dat nog daarbij komt maar daarover zal ik niet praten want ik weet er zelf ook niet erg veel van.
                            Lees veel in de stickies topic geloof mij daaruit leer je ook veel, en er zijn zat youtube filmpjes als je iets moet weten. (tmw,p.o.g.,icecreamfitness etc etc)
                            ja die geven idd veel informatie

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              En dan weeg je nog minder dan dat ik weeg, terwijl je 1.80 bent?
                              eerste 2 jaar waren niet echt serieus meer met push ups en ander bodyweight exercises later ben ik pas echt gaan liften en naar de sportschool

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X