Cuttingschema xeno

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cuttingschema xeno

Yo allemaal hier me schema wat ik van plan ben uiteindelijk te gaan eten in de cut zit zo rond de 3400 call per dag.Ik heb 3800 - 4000 per dag nodig.Ik heb geen zin om al die call nu te gaan berekenen en erbij te zetten maar laat me ff weten wat ik er nog bijken schuiven of wat beter is.Gaan ook pu-ert thee drinken dus dat zet ik er mar bij

8:30
    5 gram Swole V2 creatine

8:45
    1 Banaan
    1 Appel
    200 Ml Brinta
    1 Promaxx 85 eiwitshakie met wat lijnzaadolie

11:00
    Groene thee Of Pu-Ert

12:00
    3 Bruin Brood Volkoren met Suikervrije Jam
    500 Gram Magere Kwark

14:00
    100 Gram Tonijn Uit Blik
    500 Ml Magere Melk
    Wat rijstwafels

16:00
    3 Bruin Brood Volkoren met kipfilet of Suikervrije Jam
    500 Ml Magere Melk

18:30
    Aardappels met Groente en vlees.
    Wat de pot schaft

19:30
    5 gram Swole V2 Creatine

20:00
    Trainen in de sportschool met op ze minst 1 liter water dat ik dan drink.
    Na de training neem ik een AA-Tjuh of een ACE-Drink.

21:00 - 21:30
    Klaar met trainen en ga ik naar huis o//

22:30
    Promaxx 85 Eiwitshake

24:00
    Wat fruit en Pu-Ert Thea.

Edit: Zat er aan te denken ook nog Havermout en rijst toetevoegen neem ik dan wel mee naar me werk ofzo.

Greetz

en wat krijg je nou totaal binnen met dit??

is volgens mij nog best heel veel
    Who's the Chef

Comment

Het zou handig zijn als je alle hoeveelheden ff vermeld, dus bij je ontbijt bijv. 50 gram brinta, 200 ml. halfvolle melk ipv 200 ml. brinta. Ook bij je avondeten een indicatie wat je ongeveer eet.

Om 22.30 neem je een eiwitshake. Ik zou die later nemen als je naar bed gaat. Nog beter zou zijn kwark voor het slapen gaan en die shake op een ander moment.

Als je alles in de eetmeter invoert kan je snel zien op hoeveel kcal. je zit, en wat je verhoudingen zijn tussen eiwit, kh, vet.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik kwam op 3500 kall uit. . me behoefte is 3800.. omdat ik zoeen lange tijd nog heb wil ik niet al te laag gaan zitten en wil ook niet bakken met spier inleveren.Ik zal morgen op me werk waar ik die eetmeter heb ff alles precies uitrekenen ik neem altijd 4 scheppen brinta..weet niet hoevee l gram dat is..moek ff kijken.Komt goed met ome xeno :x

Greetz

Comment

zou het ff proberen als je na 2-3 weken niet veel verandering ziet, wat lager gaan in je kcal.

zorg wel dat je dan niet toegeeft aan honger. veel water drinken helpt altijd bij mij
          I live to end the game

Comment

Ik zou de whey direct na de training nemen, ik combinatie met je AA of andere snelle suikers..
            Direct na de training eiwitten is net zo belangrijk als koolhydraten.

Dan voor het slapen gaan kwark naar binnen werken. Zijn caseine eiwitten dus daar teer je 's nachts lang op

Zelf ben ik niet zo een voorstander van rijstewafels omdat ze erg hoog op de GI lijst staan..
            Ik zou dus een complexere vorm van koolhydraten toevoegen.
            Misschien is roggebrood een optie

Grtz..
            .

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Aan je pens te zien ligt je behoefte wel een beetje lager
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Succes,Freekie!

Comment

Als je wil weten hoeveel gram iets is (bijv. die brinta van je) moet je het gewoon ff wegen. Je hebt vast wel een keukenweegschaal thuis.

Brinta doe ik bijv. in zo'n shake beker. Ik weeg 50 gram af, en gooi het in die shake beker. Ik zie dat het dan tot het streepje bij 100 komt. Zo weet ik daarna telkens wat 50 gram is. Een ander voorbeeld: een schaaltje yoghurt weeg ik 1x vol, en daarna het lege schaaltje. Zo weet ik hoeveel yoghurt er in gaat.

Het is misschien ff lastig, maar na een paar dagen weet je precies hoeveel alles is en hoef je in principe niet meer met die weegschaal te werken.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

kben beizg dude..maar ik ga rustig steeds stukkie minder eten.Ik heb nog zo lang de tijd dus ken het beter rustig afbouwen en me cardio moet ik weer opboiuwen want dat ken ik voor geen meter meer en na 5 min al kapot .. ff over die buik..Ik ben alweer 2 kilo kwijt ofzo nu ik alleen maar gezond eet.buik is alweer plat ofzo.Moet ff een daggie pakken waar ik ff rustig alle kall uit ken tellen want die eetmeter vind ik zwaar ### gewoon.Sommige dingen kloppen niet wat erin staat.En avondeten is altijd anders dus me call kunne dan varrieren.I kzat rond 2600 kall zonder avondeten en zonder shakes..

@harold : Ik neem altijd eerst met koolydraten in de sportschool na het trainen en als ik thuis kom 30 - 60 min later dan neem ik me shake.Ik heb geleerd dat je je shake 1 uur na de training moet nemen.

Comment

Een goede pw shake bestaat uit kh en eiwitten. Er werd altijd gezegd dat eiwitten direct na de training dik zouden maken, dit is onzin..
                      Eiwitten zijn na de training net zo nodig als de kh.

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hmmm...okeej..dus voortaan neem ik wel een banaan en een eiwitshake na de training meteen als ik thuiskom dan want durt ook 10 min voordat ik thuis ben .

Comment

sucses
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Meer cardio, minder posten!!! Dik zwijn!!!
                            Mr. HOLLAND 2006 NAC
                            Mr. HOLLAND 2007 NAC
                            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bigbardie @ Feb. 19 2005,18:56)]Meer cardio, minder posten!!! Dik zwijn!!!
                              leden belediging

BAN BIGBARDIE

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X