Voedingsschema, goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema, goed?

Dit is mijn voedingsschema, met toelichtingen:

Ik eet 'sochtends voor mijn brinta nog een shake, ik gebruik de voeding van Herbalife, dit bevat qua macro's: 17.6g eiwit, 21.6g kh en 6.7g vet
    Deze shake vul ik aan met 8 gram eiwit (allemaal plantaardig op soja basis)
    Ik neem 1 of 2 shakes per dag hiervan. (kon deze niet vinden in de tabel en weet niet hoe dat werkt)
    Savonds eet ik ook nog warm rond 18.00, gevarieerd, 100 - 200 gram groente, veel vlees (biefstuk, kipfilet etc zo min mogelijk gefabriceerde troep met krokante randjes etc)
    En na het sporten eet ik nog een sportshake van Herbalife, tegen de spierpijn en voor herstel etc. (werkt wel goed)

Over 3 maanden ga ik samenwonen, dus dan ken ik al het eten zelf bepalen, dus als iemand nog aanraders weet hoor ik het wel

Edit: Tussendoor eet ik ook vaak wat pinda's en sojanoten, voor de vetten en eiwitten
    Attached Files
    Last edited by Knijpvuist; 24-01-2013, 22:02.

Training is nu nog een beetje gaar.
    Soort van Stronglifts/Madcow maar dan met veel isolatie erbij, geen squats (ipv dat goodmornings, glute bridge en split squats op bankje).
    Ben nog bezig een fatsoenlijk schema te maken, maar mag niet squaten in de sportschool(nog 3 maanden abbo) en ben even aan het kijken wat mij goed ligt (5 x 5 was een ramp, nu bezig met 4x8)

Comment

Niemand?

Comment

Wat is je doel?
        Het tabblad "calorieverbruik berkenen" toont dat je BMR op zo'n 1900 kcal ligt en je onderhoudsniveau op zo'n 2900 kcal. Echter, tabblad "voedingsschema" toont dat je slechts 2079 kcal per dag eet. Dat staat in geen enkele verhouding tot je onderhoudsniveau.
        Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Die tabel had ik niet ingevuld, maar er kwam uit:
          onderhoud 2513
          bulken 2764

Uit dat schema komt dus bijna 2100, maar dat is exclusief avondeten, noten (pinda 50-100 gram), en die 2 maaltijdshakes (van ongeveer 250 cal p.s.)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X