Voedingsschema corina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema corina

ik heb een nieuw voedingsschema gemaakt, klopt het een beetje?
    mijn doel is nu droge spiermassa aankomen, ik zit nu op 20% b.f. en daar ben ik zeer tevreden mee, ik hoop wel hier op te blijven zitten, maar wil wel in spiermassa aankomen.

gaat dat lukken met dit schema denken jullie?

8:00 30 gr cornflakes met 250 gr magere melk

9:00 tot 10:00 trainen recht na de training 2 bananen of 2 volk boterhammen met kipfilet

12:00 3 volk brood met kipfilet, rookvlees enz
    2 gekookte eieren
    fruit

14:30 150 gr kwark met diksap

17:00 warme maaltijd (aardappelen, rijst, pasta, groentes)
    ± 150 gr kipfilet
    multivitamine

19:30 appel, handje cashewnoten

22:00 150 gr kwark met verse ananas

dit zit ongeveer op 1900 ckal ( heb ik wel nodig want ik verbrand snel, merk ik de laatste tijd, en anders gooi ik het weer een beetje omlaag)
    eiwit 147
    koohydraten 240
    vet 43
    kloppen de verhoudingen zo, met mijn doel?

thanks alvast
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Ik vind het er netjes uitzien, Corina! Je ontbijt lijkt alleen wat 'mager' als je daar een uur op moet trainen en 2 bananen na de training vind ik wat veel voor zo'n klein dametje. Misschien 1 banaan verplaatsen naar je ontbijt? Multivitaminetablet zou ik bij de maaltijd na je training doen. Heb je daar de gehele dag profijt van. Je lichaam neemt na een training de voeding heel goed op ('spons-effect&#39, vandaar. Verder heb ik er niet zoveel verstand van als bijv. Harold, Shanasse en Keepitreal, dus ik laat het hierbij. 20% bf. is keurig!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik weet dat dit een rare uitspraak is vinden de meeste maar zou na de training alleen een eiwitshake nemen en uurtje later een maaltijd met complexe carbs erin.
      Ik train wel eens samen met een vrouw en die doet het ook zo en natuurlijk ook alles afgewogen de rest van de dag en die was in 10 weken zo verschrikkelijk droog geworden en sindsdien ben ik er ook mee gestopt met simpele carbs na trainen en ik begin ook droger te worden.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

en vind dat je de appel en cashewnoten om half 8 eruit moet gooien en de noten er bij de ochtend maaltijd bij doen. En als je om half acht iets wil eten nog hou het bij alleen eiwitten bv beetjwe tonijn met komkommer.

Comment

mooi schema
          wat is je dagelijkse behoefte??

ik zou die multi vit bij je ontbijt doen dan heb je er nog mer profijt van en ik zou ook die noten iets eerder nemen dan kan je er overdag op teren.

Who's the Chef

Comment

dagelijkse behoefte is 1300, komt er nog sport toeslag bij, als ik het allemaal goed heb uitgerekent.

ik heb veel moeite om s'morgens iets binnen te krijgen, dus vandaar cornflakes met melk.
            nootjes krijg ik s'morgens echt niet weg hoor.

1 banaan zal ik verplaatsen naar 8 uur.
            multivitamine na de training.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Nootjes zou je kunnen verplaatsen naar wat eerder op de dag maar zie het probleem niet zo, als het een uur voor bedtijd was zeker wel. Je hebt nu wel je vetten wat geconcentreerd staan op de avond.
              Je hebt al goede tips gehad en vind het er verder netjes uitzien hoor.

Comment

indd tips genoeg thanks all, wil alleen nog even weten wat harold, k.i.r. ervan vinden
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (corina @ Feb. 22 2005,09:32)]ik heb een nieuw voedingsschema gemaakt, klopt het een beetje?
                  mijn doel is nu droge spiermassa aankomen, ik zit nu op 20% b.f. en daar ben ik zeer tevreden mee, ik hoop wel hier op te blijven zitten, maar wil wel in spiermassa aankomen.

gaat dat lukken met dit schema denken jullie? zou toch nog wat meer eten om in spiermassa aan te komen

8:00    30 gr cornflakes met 250 gr magere melk cornflakes zou ik vervangen door havermout/brinta, deze leveren o.a. langer energie dan cornflakes.

9:00 tot 10:00 trainen recht na de training 2 bananen of 2 volk boterhammen met kipfilet

12:00  3 volk brood met kipfilet, rookvlees enz
                           2 gekookte eieren
                           fruit

14:30  150 gr kwark met diksap misschien hier dan nog wat vetten toevoegen? Lijnzaadolie of handje noten.

17:00  warme maaltijd (aardappelen, rijst, pasta, groentes)
                           ± 150 gr kipfilet
                           multivitamine prima dat je hier je multi inneemt, aangeraden wordt om deze bij de warme maaltijd in te nemen omdat hier meestal het meeste vet in zit. Dit vanwege de opname van in vet oplosbare vitamines

19:30  appel, handje cashewnoten

22:00  150 gr kwark met verse ananas

dit zit ongeveer op 1900 ckal ( heb ik wel nodig want ik verbrand snel, merk ik de laatste tijd, en anders gooi ik het weer een beetje omlaag)
                  eiwit 147 30%
                  koohydraten 240 50%
                  vet 43 20%
                  kloppen de verhoudingen zo, met mijn doel? Ja, zijn mooie verhoudingen zo!

thanks alvast  
                  Zie hierboven mijn tips.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

thks voor de tips

toch maar een keer brinta proberen dan
                    gooi ik er wel diksap doorheen misschien dat het dan iets lekkerder is.
                    andere tips om brinta lekkerder te maken zijn van harte welkom.
                    ik vind het net nat karton wat je zit te eten
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

daarom moet je ook havermout nemen dat is echt lekker
                      een beetje zoetstof erdoorheen halfvolle melk zonder vet effe in de magnetron en smullen maar

Comment

mijn multi vit wordt aangeraden om smorgens te nemen real
                        ik neem daar dan ook wel lijnzaad olie bij mijn ontbijt bij

roosvicee is heerlijk met brinta en havermout
                        Who's the Chef

Comment

ik heb havermout gekocht ga het morgen proberen!

waar is harold toch?
                          harold ik wil nog even van jou weten wat je ervan vind.

groetjes
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Brinta is super en ik deed eerst er een beetje honing bij maar dat doe ik niet meer omdat ik het zonder suiker eigelijk ook wel lekker vind voor derest vind ik dat je een zeer goed schema in elkaar hebt gezet je leert erg snel grts

Comment

dan ben je een van de weinige denk ik die dat lekker vind.
                              maar goed, kwark vond ik eerst ook om te kotsen, en zit er nu heerlijk van te smullen, is er misschien toch nog hoop voor me dat ik brinta lekker ga vinden

ik vind het altijd leuk om te horen dat ik het goed in elkaar heb gezet en dat ik snel leer, allemaal van jullie geleerd
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X