wat vinden jullie hiervan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha prachtig dit! Ja die heb ik er gelijk uitgeflikkert! en dat van die magere kwark zal ik ook is gaan doen met wat suikervrije siroop! bedankt voor de tips, ja idd ik heb een beetje aan de onderkant van me buik een penske daar moet ik een beetje van af

Comment

je kan ook een beetje kaneel door je kwark mikken, smaakt ook wel goed vind ik zelf

tevens welk programaatje gebruik je voor je schema? ziet er wel mooi uit

Comment

nou dat is een website en dat werkt echt super, niet heel veel mensen kennen het en je kan alles invoeren , je moet er een account op aanmaken en de site is engels maar alles wat je invoert kan gewoon in nederlands. Werkelijk elk product staat er in!

Comment

Free Calorie Counter, Diet & Exercise Journal | MyFitnessPal.com tadaa de site natuurlijk!

Comment

Originally posted by mercedesamgtuning View Post
            Ziet er goed uit! Bedankt voor je link.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik heb recent een ontdekking gedaan waar jij volgens mij wat aan hebt. Mix 15g eiwitpoeder (met smaakje naar keuze) door je 250g magere kwark! Ik heb aardbeiensmaak en door de kwark is het echt verrukkelijk! Op die manier ben je de suikers kwijt en pak je meteen nog wat eiwitten.
              Last edited by DO_YOU_EVEN_LIFT; 21-02-2013, 14:53.

Comment

Originally posted by DO_YOU_EVEN_LIFT View Post
                Ik heb recent een ontdekking gedaan waar jij volgens mij wat aan hebt. Mix 15g eiwitpoeder (met smaakje naar keuze) door je 250g magere kwark! Ik heb aardbeiensmaak en door de kwark is het echt verrukkelijk! Op die manier ben je de suikers kwijt en pak je meteen nog wat eiwitten.
                Thanks man!! goed idee , heb suikervrije siroop gehaald en dat vind ik al goed smaken ga morgen meteen je idee proberen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X