wat vinden jullie hiervan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat vinden jullie hiervan

hoi jongens ik ben 20 jaar oud en ben 178 , ik weeg momenteel 76 kilo en sport al een jaartje of 2 wat serieuzer.

ben sinds een aantal maanden ook wat meer op me voeding gaan letten. Heb sinds kort dit voedingsschema wil even weten wat jullie er van vinden. Ben gewoon scholier en sport 4x in de week. Mijn onderhoud is 2500 cal per dag. Ik heb wel een beetje een penske gekregen de laatste tijd. Voordat ik sporte woog ik 55 kilo en was ik kurkdroog maar ook ontiegelijk schraal. Ik wil eigenlijk weer iets droger komen te staan maar wil dit graag combineren met mijn krachtschema en hierna ook massa schema( En dus toch nog wat blijven groeien). Is dit mogelijk? En wat vinden jullie van mijn eetschema nu

8:30 Shake brintha 6 eetlepels + 200ml magere yoghurt + Lijnzaad

10:30 2 bruine boterhammen met kipfilet en mager rundvlees + halve fles Lidl ontbijtdrank (linea?) zitten in ieder geval aardig wat eiwitjes in

12:30 Zelfde maaltijd als 10:30

14:30 3 eieren + brood + wat magere kwark

17:00+- Avondeten. Altijd redelijk schoon wel wat de pot schaft.

Avond pak ik nog de andere helft van mijn magere kwark 250 gram en een stukje fruit

Op trainingsdage pak ik een pre workout en na het trainen een whey shake + creatine en Glutamine en Dextrose

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen of dat jullie iets opvalt

mvg

Ja, het is veel te weinig om massa op te winnen, dat valt me op
    Reken het totaal aantal kcal van dit lijstje eens uit anders, dan kunnen we je misschien advies geven.

Comment

Originally posted by aktito View Post
      Ja, het is veel te weinig om massa op te winnen, dat valt me op
      Reken het totaal aantal kcal van dit lijstje eens uit anders, dan kunnen we je misschien advies geven.
      alles uitgerekend zit ik rond de 2500 calorieën momenteel 32% eiwit en 20% vet 48% koly dit is wel redelijk +- omdat veel wat ik eet niet op de excel sheet te vinden is

Comment

2,737kcal totaal 2,737 330 gram 50 gram vet 199 gram eiwitte

mits ik die brinta in de ochtend verhoog naar 100 gram

zoiets zou het dan worden per dag

Comment

Uploaded with ImageShack.us

fototje van me dieet aangepast, moet eigenlijk nog wat vet en complexe kolydraten! maar hoe kom ik daar aan!

en zit volgens deze site te dik in de eiwitte krijgt ommenabij de 160 gram binnen en mag er maar 100 hebben staat hier..

Comment

volgens mij is een goede richtlijn 2 a 2.5x lichaamsgewicht eiwit dus dat is in jouw geval 170 a 200 gram ongeveer. vervolgens je lichaamsgewicht in grammen aan vet dus dat zou ongeveer 75 gram zijn. de rest koolhydraatjes.

komt dus neer op 800kcal eiwit, 675 kcal vet. de rest aanvullen met koolhydraten.

ik zou die kwark gewoon bewaren voor 's avonds zodat je voor het slapengaan die in een keer naar binnen werkt. 's morgens een shake met brinta en whey als je wakker wordt en overdag eieren en kipfilet eten.

die linessa zit waarschijnlijk een behoorlijke bak suiker in? zo ja schrappen.

Comment

hier een nieuwe dit word hem

Comment

hier een nieuwe dit word hem

Comment

wat vinden jullie van die laatste wel minder eiwit maar het aantal grammen eiwit is toch op spiermassa berekend niet op gehele lichaamsgewicht dan zit ik met 120-140 gram eiwit goed denk ik..

Comment

edit: zoals ik zei ik denk dat je beter wat meer eiwitten kan eten. en die aarbei kwark is een bron van suiker dus daar heb je niet veel aan. gewoon magere kwark eten, is veel beter

Comment

Originally posted by STED View Post
                      edit: zoals ik zei ik denk dat je beter wat meer eiwitten kan eten. en die aarbei kwark is een bron van suiker dus daar heb je niet veel aan. gewoon magere kwark eten, is veel beter
                      ja ik eet altijd magere kwark met smaakje , vind die gewone franse kwark verschrikkelijk en dat beetje suiker mag de pret toch niet drukken, hoop ik

Comment

Je had een buikje zei je?

Comment

Die ontbijt drank is een groot marketing stunt
                          Zitten onderandere veel suikers in.
                          Dat het nog als gezond mag worden verkocht.
                          Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by mercedesamgtuning View Post
                            ja ik eet altijd magere kwark met smaakje , vind die gewone franse kwark verschrikkelijk en dat beetje suiker mag de pret toch niet drukken, hoop ik
                            Pak dan gewoon magere kwark, zonder smaak en pleur er suikervrije siroop doorheen.

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
                              Die ontbijt drank is een groot marketing stunt
                              Zitten onderandere veel suikers in.
                              Dat het nog als gezond mag worden verkocht.
                              Idd! 1 glas melk + 1 glas cola + een velletje papier (voor de vezels) + 1 vitaminepil is voor de meeste mensen al gezonder dan zon pak drinkontbijt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X