tubbewear groeibakvoer houdbaarheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tubbewear groeibakvoer houdbaarheid

Hallo,

Ik ben van plan nog meer te bulken.
    dit doormiddel van voorbereide maaltijden in bakjes te bewaren.
    in vriezer of koelkast ofzo. maar wat kan ik er nou het beste in stoppen.
    wat blijft lang genoeg houdbaar en wat is het voedzaamst?

Ik zat zelf te denken aan
    bakjes met aardappelen en boontjes
    bakjes met kip en rijst
    bakjes met vis en groenten ofzo?

voor de rest eet ik de hele dag boterhammen met kipfilet en bakken brinta
    meestal nog stuk of 4 eieren. en 3 stuks fruit. af en toe sochtend en na trainen een eiwitshakeje.

wat kan ik beste toevoegen?

Pinda's, kip, rijst, melk, kwark, tonijn, brinta is zo'n beetje wat ik eet. Ik heb van die tupperwarebakjes waar ik rijst en kip in bewaar voor in de koelkast maar ik vind net gemaakt eten toch wat lekkerder
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Heads up: als je eten in plastic bakjes in de magnetron verwarmt, dan komt er door het plastic wat oestrogeen in je eten terecht. Dit werkt de aanmaak van testosteron tegen en dus je trainingsprestaties.

Comment

Volgens mij is het oestrogeen dat je binnenkrijgt niet echt significant. Dus niet de moeite waard om rekening mee te houden. Als je buiten rond loopt adem je ook zoveel schadelijke stoffen in.
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Pinda's, kip, rijst, melk, kwark, tonijn, brinta is zo'n beetje wat ik eet. Ik heb van die tupperwarebakjes waar ik rijst en kip in bewaar voor in de koelkast maar ik vind net gemaakt eten toch wat lekkerder
          Dat is waar maar hoelang kun je die kip en rijst bewaren? in koelkast of vrieskist?

Comment

Originally posted by Guusd View Post
            Volgens mij is het oestrogeen dat je binnenkrijgt niet echt significant. Dus niet de moeite waard om rekening mee te houden. Als je buiten rond loopt adem je ook zoveel schadelijke stoffen in.
            Alle beetjes helpen. See it yourself.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
              Heads up: als je eten in plastic bakjes in de magnetron verwarmt, dan komt er door het plastic wat oestrogeen in je eten terecht. Dit werkt de aanmaak van testosteron tegen en dus je trainingsprestaties.
              Hahaha. Really? Kom op man, ik hoop dat je óf een grap maakt óf snapt dat het echt geen aarsch uitmaakt. Ga gewoon eten en trainen en kap met jezelf panisch te maken met dit soort onzin.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Oh, M&M's zijn kankerverwekkend
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Wat niet deze dagen pescatore ..

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                    Dat klopt, er komt inderdaad xeno-oestrogeen in vrij wanneer je het in plastic verwarmt. Je kunt dan wel stellen dat de hoeveelheid niet significant isl, maar kennelijk zit er voldoende xeno-oestrogeen in alledaagse artikelen die je gebruikt dat het zelfs een negatief effect heeft op vrouwen die IVF behandeling ondergaan.

ALBANY, N.Y. (August 5, 2011) -- A University at Albany-led research team has identified a link between exposure to bisphenol A (BPA), a molecular component of plastics and resins used in baby bottles and the linings of canned foods, and a reduction in the peak estrogen concentrations among women undergoing in-vitro fertilization (IVF). The reduced estrogen concentrations could adversely influence the quality of egg-containing follicles.

bron: BPA in Canned Food and Plastic May Impair IVF Success Rates - University at Albany-SUNY
                    Study: Most Plastics Leach Hormone-Like Chemicals : NPR

Breast Cancer and The Estrogen Connection

Plastics

Plastics: Evidence - ERBC - Vassar College

Dus ook al gaat het om minimale hoeveelheden, het gaat uiteindelijk om de optelsom van al die kleine beetjes.

Verwarmen in de magnetron hoeft niet per se in een plastic bak, het kan ook in glas.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

klopt ja.. allemaal leuk en aardig maar ik wou weten wat ik beste
                      erin kon stoppen. vandaag shitload aan bakjes gekocht. (onschadelijk staat erop) kunt verwarmen tot 140 graden.
                      Ik dacht zelf om 2 bakken per dag erbij te eten. naast wat ik normaal eet.
                      Ik wou wel een beetje clean bulken dus niet te agressief bulk voedsel.

Comment

Originally posted by Igorro722 View Post
                        klopt ja.. allemaal leuk en aardig maar ik wou weten wat ik beste
                        erin kon stoppen. vandaag shitload aan bakjes gekocht. (onschadelijk staat erop) kunt verwarmen tot 140 graden.
                        Bewaar het eten in die plastic bakken en wanneer je het wilt opwarmen doe je het in een glazen schaal. Probleem opgelost.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Damn, om plastic bakjes gaan denken omdat je bang bent dat je oestrogeen binnenkrijgt gaat wel ver hoor..

Niemand van jullie wil ik ooit met een biertje betrappen!
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                            Damn, om plastic bakjes gaan denken omdat je bang bent dat je oestrogeen binnenkrijgt gaat wel ver hoor..

Niemand van jullie wil ik ooit met een biertje betrappen!
                            Ik gebruik al jaren alleen glazen schalen om eten in te bewaren en op te warmen. Die glazen schalen gebruik ik trouwens niet alleen vanwege de oestrogeen maar ook omdat het makkelijker is om af te wassen.

Ook lees ik altijd wat voor ingredienten in een bepaald levensmiddel zitten wanneer ik het koop, dat gaat gewoon automatisch. Verder koop ik zoveel mogelijk biologisch en ik drink nauwelijks alcohol. De inhoud van mijn boodschappenwagen ziet er meestal totaal anders uit dan degenen die voor en achter mij staan bij de kassa in de supermarkt. Voor mij is dat allemaal normaal, ik vind de rest maar een beetje vreemd. Als ik die pakken vla, zakken chips en bevroren frikandellen voorbij zie komen krijg ik haast braakneigingen.

We krijgen onbewust al zoveel rommel binnen, dus als ik het zelf kan beperken door bewuster te leven dan doe ik dat. Zoveel moeite kost het mij echt niet, het is gewoon routine geworden.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Ik gebruik al jaren alleen glazen schalen om eten in te bewaren en op te warmen. Die glazen schalen gebruik ik trouwens niet alleen vanwege de oestrogeen maar ook omdat het makkelijker is om af te wassen.

Ook lees ik altijd wat voor ingredienten in een bepaald levensmiddel zitten wanneer ik het koop, dat gaat gewoon automatisch. Verder koop ik zoveel mogelijk biologisch en ik drink nauwelijks alcohol. De inhoud van mijn boodschappenwagen ziet er meestal totaal anders uit dan degenen die voor en achter mij staan bij de kassa in de supermarkt. Voor mij is dat allemaal normaal, ik vind de rest maar een beetje vreemd. Als ik die pakken vla, zakken chips en bevroren frikandellen voorbij zie komen krijg ik haast braakneigingen.

We krijgen onbewust al zoveel rommel binnen, dus als ik het zelf kan beperken door bewuster te leven dan doe ik dat. Zoveel moeite kost het mij echt niet, het is gewoon routine geworden.
                              heerlijk!
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X