tubbewear groeibakvoer houdbaarheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    Damn, om plastic bakjes gaan denken omdat je bang bent dat je oestrogeen binnenkrijgt gaat wel ver hoor..

Niemand van jullie wil ik ooit met een biertje betrappen!
    Haha inderdaad. Ik moest gelijk aan je signature denken toen ik dat oestrogeenverhaal las
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Iguana View Post
      Damn, om plastic bakjes gaan denken omdat je bang bent dat je oestrogeen binnenkrijgt gaat wel ver hoor..

Niemand van jullie wil ik ooit met een biertje betrappen!
      Ga gewoon eens fatsoenlijk drinken?

Comment

Zei er iemand bier?
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Zei er iemand bier?
          Tis woensdag kerel, een dag te vroeg!

Donderdag, vrijdag, zaterdag en eventueel zondag!
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Zeg, ik dacht dat jij maar een uurtje per dag op internet mocht...

Comment

Misschien een tijdsslot voor hem installeren XD

Comment

Originally posted by Igorro722 View Post
                klopt ja.. allemaal leuk en aardig maar ik wou weten wat ik beste
                erin kon stoppen. vandaag shitload aan bakjes gekocht. (onschadelijk staat erop) kunt verwarmen tot 140 graden.
                Ik dacht zelf om 2 bakken per dag erbij te eten. naast wat ik normaal eet.
                Ik wou wel een beetje clean bulken dus niet te agressief bulk voedsel.
                Je kan gemakkelijk je rijst/kip/groente een lange tijd invriezen en dan opwarmen, ik persoonlijk kook ook altijd voor 7 dagen.. gooi dan voor 6 dagen in de vriezer en 1 dag in de koelkast

Hiervoor gebruik ik gewoon de zelfde "plastic bakjes".

Zorg wel dat er weinig tot geen vocht komt in je bakjes, dit kan er namelijk voor zorgen dat bijvoorbeeld je rijst een "ijsklomp" word en dat het dan hoogstwaarschijnlijk niet zo goed opwarmt als de rest, tevens geen gekookte eitjes invriezen, deze gewoon koken en in een schaal/bak de koelkast leggen voor een paar dagen (3/4)..

good luck!
                Last edited by jobr; 21-03-2013, 00:01.
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

hoor jij niet allang in je bed te liggen zyzz?

Comment

Originally posted by Igorro722 View Post
                    Dat is waar maar hoelang kun je die kip en rijst bewaren? in koelkast of vrieskist?
                    Vriezer: maximaal 3 maand, ik zou het echter niet langer als een week bewaren.
                    Koelkast: maximaal 2 dagen, ook dit zou ik niet langer als een dag bewaren.

Originally posted by Dynamix View Post
                    Heads up: als je eten in plastic bakjes in de magnetron verwarmt, dan komt er door het plastic wat oestrogeen in je eten terecht. Dit werkt de aanmaak van testosteron tegen en dus je trainingsprestaties.
                    Sorry hoor maar ook dit gaat mij te ver..
                    Last edited by jobr; 21-03-2013, 00:08.

Comment

Zeg ik dacht dat jij maar eens aan de bak moest.
                      @ pescatore dan hè
                      Last edited by Nocerino; 21-03-2013, 00:31.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Niet denken Nocer. Ga jij maar trollen, gaat je een stuk beter af.

Comment

Op je E-pikje getrapt? Je neemt het internet te serieus kereltje.
                          School je maar even om tot fitnessinstructeur, dan heb je weer wat te doen.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            Het internet is toch ook serieus? Zie je mij lachen, nee!

Comment

eet zo'n 10 maaltijden per week door de magnetron (plastic bakjes) ik weet dat het niet geweldig is maarja ik kan moeilijk tijdens mijn werktijd koken.
                              Vandaar dat ik niet zo hard gain, veel te veel ostrogeen
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                                Hahah. Ik niet hoor, jij kennelijk wel. En probeer niet denigrerend te worden over carrieres of opleiding. Niet heel handig in jouw geval Zou iets anders kiezen. Beter ga je zoals gezegd weer trollen, simpeler voor je.

Nocer wants to be like me. Schattig
                                Last edited by pescatore; 21-03-2013, 13:47.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X