voedingsschema vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bedankt voor de schemas Nieck zal ze zeker eens gaan gebruiken...waarom is het toegevoegde splitschema bagger? wat ontbreekt eraan? waarom is het beter om een 3 dagen fb te doen ipv een 3 dagen split? Omdat je iedere spiergroep minimaal 2 keer per week moet belasten of?

Comment

Ik ben ook niet zo wijs op het gebied van goede trainingsschema's dus ben ook zeer benieuwd robbie en nieck

Comment

Ik ben ook te snel op een split over gegaan, daar heb ik spijt van. Maar dit is gewoon helemaal niet nodig om het al op te splitten. Je gaat wssl veel sneller groeien (denk ik) op een fb schema dat bestaat uit lekker veel compound ('grote' oefeningen waarbij veel spieren betrokken zijn) oefeningen.

Daarnaast deed je veel te veel oefeningen voor kleine spiergroepen. Maar volgens mij heeft axel dat al redelijk uitgelegd in je andere topic.

Ook is de volgorde van belang, je kan beter beginnen met grote spiergroepen trainen en daarna de kleinere. Op je benen schouder dag deed jij eerst schouders. het is veel beter om eerst te beginnen met benen, dit heeft met hormoonafgifte te maken (zo is het mij iig uitgelegd hier) en daarna pas schouders te gaan doen.

Ook per spiergroep ga je eerst beginnen met grotere oefeningen. zo begin je als je schouders gaat trainen eerder met een shoulder press dan een frontraise.
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

1700 kcal , vind t idd niet gek als je dan niet groeit haha ,
          dat verbruik ik al tijdens mijn werk en training zowat

doen wat nieck01 zegt , dan gaat er iig meer gebeuren als dat er nu gebeurt.
          je vet zal niet toenemen tenzij je er gevoelig bent om snel aan te komen . maar die 200 kcal meer gaat niks doen , je sport ook dus zal je ook wat verbranden!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X