Voedingsschema onderhoud 2600 kcal.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema onderhoud 2600 kcal.

Hallo,

Heb aardig wat tijd gestoken in het lezen van de sticky's en andermans/vrouws zijn voedingsschema's.
    Daarna mijn eigen schema opgebouwd. (bijgevoegd).

Hoor graag of jullie experts nog iets aan te merken hebben :-)

Bij voorbaat dank!
    SVlieG
    Attached Files

Hey SVlieG ik denk dat je beter je kwark vruchten kan veranderen in Mager kwark naturel = meer eiwiteen minder koolhydraten en met mager vruchten kwark is dat anders en meer suikers... Voor de rest is het volgensmij goed :d

Comment

En waarom denk jij dat die 2600 kcal per dag de correcte waarde is?
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Bedankt voor de reacties.
        Hoe zit het dan als je de koolhydraten die in de kwark met vruchten zit wel kan gebruiken?
        Is het beter om deze suikers helemaal te vermijden?

Originally posted by niet_hier View Post
        En waarom denk jij dat die 2600 kcal per dag de correcte waarde is?
        Eigenlijk nam ik het onderhoudsniveau en deed daar 250 kcal vanaf en vond 2600 een mooi rond getal. Omdat ik wel wat wil afvallen maar veel hoeft er niet meer vanaf, en daaruit me voeding aanpassen naarmate ik me lichaam er goed uit vind zien.
        Maar je hebt me erop geattendeerd dat ik nu ook onder me 'cutten' niveau zit!
        Ik dacht eigenlijk dat je pas vanaf -500kcal serieus gaat cutten.

Wat is wijsheid..

groet,
        SVlieG.

Comment

als jij precies rond 2600kcal op de kcal af kan eten op één dag vind ik het knap.. het lukt niemand om precies elke dag het zelfde te eten dus waarom "een mooi rond getal"
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
            als jij precies rond 2600kcal op de kcal af kan eten op één dag vind ik het knap.. het lukt niemand om precies elke dag het zelfde te eten dus waarom "een mooi rond getal"
            Dat spreekt voor zich, dus waarom zou ik 2603 doen? Het is een streven en niets anders.

Comment

Originally posted by SVlieG View Post
              Eigenlijk nam ik het onderhoudsniveau en deed daar 250 kcal vanaf en vond 2600 een mooi rond getal. Omdat ik wel wat wil afvallen maar veel hoeft er niet meer vanaf, en daaruit me voeding aanpassen naarmate ik me lichaam er goed uit vind zien.
              Maar je hebt me erop geattendeerd dat ik nu ook onder me 'cutten' niveau zit!
              Ik dacht eigenlijk dat je pas vanaf -500kcal serieus gaat cutten.
              Ik denk dat je iets verkeerd begrepen hebt. Je bent aan het cutten als je onder je onderhoudsniveau eet. Dus ook als je slechts 1 kcal onder je onderhoudsniveau eet. En meer dan 500 kcal onder je onderhoudsniveau eten wordt meestal afgeraden omdat je metabolisme zich zal gaan aanpassen als je langere tijd te weinig eet.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by SVlieG View Post
                Dat spreekt voor zich, dus waarom zou ik 2603 doen? Het is een streven en niets anders.
                En kom jij dan precies op 2600 kcal uit met je schema?
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X