Voeding in bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding in bulk

Nu ik aan een nieuw trainingsschema ben begonnen wil ik mijn voedingsschema ook nog aan jullie voorschotelen voor wat kritiek. Dit schema volg ik de afgelopen 2 weken, ben er nu 1 kilo mee aangekomen. Hiervoor at ik minder, waardoor ik er 4 maanden over deed om 4 kilo aangekomen.

Denken jullie dat het nog sneller kan gaan? Wil graag de 85 bereiken, zit nu op de 80,5 en kom van de 75,5 af. Ik zoek eigenlijk nog iets wat ik 's avonds makkelijk kan eten, dit aangezien ik er de rest van de dag echt niets meer bij krijg haha.

Avondmaal wordt het komende half jaar in ieder geval nog door mijn ouders verzorgd, ik probeer zo vaak mogelijk gezond te eten en dingen als pizza, patat e.d. eet ik ook niet mee. Zolang ik bulk lijkt dat beetje boter waarin alles gebakken wordt geen ramp?

Ik hoor graag tips

Bij 78kg, 291gram eiwitten nuttigen?

Comment

Bijna 81 ondertussen. Maar teveel van het goede? Met 4000 kcal kwam ik niet aan en dus moest ik wel meer eten. Maar vervangen door vetten of kh dan? En hoeveel gram eiwitten raad je dan aan?

Comment

Bulken is niks meer dan een overschot creeren in een massa fase, als je bijv 400 cals boven je behoefte zit en je bent zwaarder geworden maar je stagneerd dan gooi je er weer wat boven totdat je het genoeg vind omdat je vet te hoog komt.
        Je vet blijft hetzelfde % inje dieet, eiwitten kun je licht verhogen, maar dat hoeft in jouw geval niet, ik had zowiezo nooit zoveel eiwitten genomen als uitgang, je kh verhogen is het beste in een bulk.
        Bulk gelijkmatig want te veel is alleen maar te snel veel vet tov van je groei, das zonde.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik eet dit ook al ongeveer een maand of 4. Eerst waren het 4000 kcal, toen kwam ik niets aan. Vervolgens dus 4500 gemaakt, nu kom ik wel wat aan. Ik dacht de waarden ongeveer 25 50 25 verdeeld moesten worden, maar volgens jullie kan ik dus beter wat lager in eiwitten gaan zitten en wat hoger in de kh. Maar hoeveel gram eiwitten raad je dan aan, 200 250?

Comment

Iemand een tip hoeveel eiwitten eraf en wat er bij?

Comment

Robbie heeft je vraag al beantwoord.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                Robbie heeft je vraag al beantwoord.
                Mijn vraag is nu hoeveel jullie me aanraden om te verlagen in eiwitten en hoeveel kh en vet te verhogen. Dat had Robbie nog niet beantwoord.

Comment

zo'n 3 gram ew per kilo vvm

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X