ud 2.0 gecombineerd met intermittend fasting?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ud 2.0 gecombineerd met intermittend fasting?

Ik ben van plan om over ongeveer een weekje of 2 weken ud 2.0 te gaan volgen. Ik heb al een volledig plan opgesteld enzo, maahet leek me mss wel een goed idee om op de low carbdagen intermittend fasting te gaan volgen om hongergevoel te voorkomen en dan vanaf dag 4tm7 het op de standaart manier volgen. Is dit een goed idee of heeft dat negatieve effecten op het dieet zoals niet depleted raken of minder effectieve carbload oid?

Uit ervaring kan ik zeggen dat je juist een erger honger gevoel krijgt... IF moet je aan wennen, daarom is het het in het begin zo moeilijk.

Comment

Ik heb al aan if gedaan ik heb dan minder last van een hongergevoel dus dat is geen probleem voor mij

Comment

niemand die hier iets op te zeggen heeft?

Comment

heb je het boek gelezen?
          wanneer dit een mogelijkheid zo zijn zou lyle dit ook in zijn boek aangeven als mogelijkheid.
          ik vermoed van niet.

volgens mij heeft het ook geen zin een halve week IF te doen en daarna een halve week normaal te eten.
          dan wen je nooit aan 1 van beide.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik heb hier zelf ook aan zitten denken om te doen. Je zou het ook gewoon kunnen proberen, Lyle schrijft het dan wel niet in z'n boek, maar waarom ook niet.

Je kan het altijd proberen zou ik zeggen!

Of het beter of even goed is durf ik niet te zeggen.. Ikzelf vind het toch een fijner idee om me eiwitjes, carbs en vetten wat meer te verdelen over de dag ook al is het zo weinig aan kcal.
            "Straight outta gym"

Comment

Intermittend fasting word niet in het boek behandelt dus ik weet ook niet of het wel handig is, ik ga denk ik het eerst maar eens op de normale manier doen en mss dat ik het als ik het nog een keer wil doen wel aanpas ofzo.

Ik heb tot nu toe ook te weinig ervaring en kennis met dit soort schemas om er aanpassingen in te maken vind ik zelf.

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
                Intermittend fasting word niet in het boek behandelt dus ik weet ook niet of het wel handig is, ik ga denk ik het eerst maar eens op de normale manier doen en mss dat ik het als ik het nog een keer wil doen wel aanpas ofzo.

Ik heb tot nu toe ook te weinig ervaring en kennis met dit soort schemas om er aanpassingen in te maken vind ik zelf.
                Ik denk dat het toch iets met je glycogeengehalte doet als je het a la IF doet. Je kan het proberen maar dan maak je het naar mijn mening alleen maar zwaarder voor n
                Je zelf
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                  Ik denk dat het toch iets met je glycogeengehalte doet als je het a la IF doet. Je kan het proberen maar dan maak je het naar mijn mening alleen maar zwaarder voor n
                  Je zelf
                  Naja of hij maakt glycogeen depletion bij zijn trainingen juist moeilijker denk ik, omdat hij misschien 's avonds traint en dan ervoor relatief veel carbs eet 30-40g en de rest erna t.o.v. iemand die zijn 60-70g carbs verdeeld over de dag.

Als hij fasted zou trainingen wordt het weer een ander verhaal denk ik qua depleten, dus afhankelijk van hoe je je eten indeelt zal dit wellicht ook nog mee spelen.
                  "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X