Junkdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Junkdag

Excuses als ik niet goed gezocht heb, maar mijn vraag is: Kan je jezelf een junkDAG of junkMAALTIJD permitteren wanneer je in clean bulk zit?(in welke mate bedoel ik dan) hoor net van een maatje van me dat je je lichaam zo een reward geeft voor zn werk om de clean bulk te accepteren !? Zoja is het dan een junkdag, dus s'middags een snickers ofzo en een subway en s'avonds een pizza, of juist 1 junkmaaltijd in de week ofzo.. Ben nu namelijk bijna 3 weken op de clean bulk zonder te cheaten, maar na het verhaal van dat maatje krijg ik toch wel zin in wat :')

Er zalcecht.niks.met je gebeuren.als.he eens.in de week.of.in de 2 weken.cheat dat doen de meeste.hier.dus.no problem
    ot: vandaag ook 2 pizza puntjes gehad

Comment

Ligt geheel aan wat jij wil en wat je fysiek op dit moment zegt.
      junk hoeft geen junk te zijn(meer van het goede) en je maat lult teveel uit zijn nek

als jij het nodig vind doen en als je echt slechte (pizza enz) junk wil hou het bij 1 maaltijd en voor de rest is het aan jou.(als jij het hierdoor weer 2 weken goed volhoud is het prima toch)

oh ja,zoek nieuwe vrienden die niet uit een sociale werkplaats komen
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by arturiano View Post
        Er zalcecht.niks.met je gebeuren.als.he eens.in de week.of.in de 2 weken.cheat dat doen de meeste.hier.dus.no problem
        ot: vandaag ook 2 pizza puntjes gehad
        zeg dan niks als je niet kan typen op je telefoon..
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Mvos wat bedoel je.met junk hoeft niet.junk te zijn? want gister had ik een beetje teveel rijst en.in de avnd.had.ik nog extra fruit.gegeten best veel telt dat ook als junk of

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
            hahaha true

mvos bedankt, zal ik niet te enthousiast cheaten, maar 1 x pizza ofzo in de week kan dus wel! thanks

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
              Nee dat komt door die pizza
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Bij junk hebben de meeste het altijd over vette troep,maar je kan ook meer van het goede eten,dus je "cheat" op je schema en eet bv meer carbs/prot. maar het voedsel zelf is niet slecht.

meer rijst,aardappels,brood of meer vis,kip,biefstuk.

zelf "cheat/junk" ik het liefst met sushi.
                veel rijst/vis/vetten en als je niet teveel soja valt het extra zout ook nog mee.
                meestal doe ik dit meteen na mijn benen training wanneer ik compleet leeg ben en veel kan eten
                Last edited by Mvos; 20-05-2013, 20:46.

Comment

Haha ja die pizza puntjes hebben mij stoned gemaakt ... ik kan er dus niks aan doen

maar nick het hangt ook een beetje af van je lichaamssoort. ik heb een vriend die eet 5x un de week frikabdellen en patat maar hij heeft een dikke sixpack armen met lage vp rond de 7/8

Comment

Ha kijk dat had ik gister '' had iets teveel fruit en rijst. maar in de avond zo een honger dat ik nog.een 1/5 deel van een stokbrood.nam

Comment

Ik denk dat ik me maar even stil houd nu op mijn eigen topic
                      ik bedoel indd vette troep, maar meer junk als in rijst aardappelen etc kan dus ook geen kwaad, mooi..
                      heb nu alleen al moeite om al mn shit op te vreten Ā¬Ā¬'

Comment

Dat hoor ik ook niet vaak iemand die het meoilijk vind.alles opte eten .. Na elke maaltijd blijf ik honger hebben ik kan zo de dubbele op

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                          Dat hoor ik ook niet vaak iemand die het meoilijk vind.alles opte eten .. Na elke maaltijd blijf ik honger hebben ik kan zo de dubbele op
                          omg...
                          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ik ben ook niet van het vele eten en heb hier ook moeite mee.
                            meestal een berg havermout/pindakaas en cocos olie in mijn shake lost dat probleem wel op.

Comment

Je hebt junk en junk, ene als in junkfood en ander als in een overschot in kwaliteit carbs, wat al werd gezegd, pizza maakt niet zo uit als je nog steeds verder goed eet zoals wat je normaal ook eet.
                              Als ik op dieet ben junk ik liever kwaliteit dan crap, zowiezo uit het oogpunt van gezond leven maar ook omdat me dat meer oplevert, maar algemeen gezien heeft een junkfood maaktijd geen problemen.
                              Tenzij je rippedtoe zijn voedingsadvies volgt wat gebaseerd is op de eetgewoonte van een geƫvolueerd mensvark.
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X