Hulp bij voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij voedingschema

Beste
    Beste mensen, ik zou graag wat hulp aan jullie vragen wat betreft mijn voedingspatroon, ik heb het idee dat ik te weinig voedingstoffen binnen krijg om te groeien (wellicht te veel brood?)..ik ben 33 en ben ongeveer 1,95 maar weeg maar 75 (en dit getal veranderd ook niet)....ik eet ongeveer het volgende: 8.00 3 bruine boterhammen met pindakaas, 1 bak Brinta, 1 vis olie caps en 1 Multi vit...om 10:40 3 bruine boterhammen met kipfilet, 1 banaan, 1 whey shake..... 13:00 4 bruine boterhammen met kipfilet en een peer..... 15:00 eiwit bar...18:00 avond eten (altijd groente met vlees, kip etc of pasta) dan ga ik om 19:30 trainen 21:00 weer een whey shake om 22:00 een bak magere kwark. daarna slapen...Wellicht heeft iemand nog wat tips voor mij? of dingen die ik beter kan veranderen. alvast bedankt. (sorry kreeg het niet voor elkaar om er spaties tussen te gooien) ..,,.

Een goede tip is om (via de stickies)een voedingsschema te maken en via een bestandje te posten zodat het beoordeeld kan worden.

Misschien kan je dan ook gelijk je behoefte uitrekenen want als je continue een paar honderd kcal onder je behoefte eet,verandert je gewicht inderdaad niet nee.

Hoeveel kcal krijg je zo per dag binnnen ,hoeveel eiwitten,koolhydraten,vetten ?

Dus eerst de stickies goed doorlezen en dan opnieuw je voedingsschema posten.

Sport je er wel bij trouwens? toch?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

En welkom natuurlijk!
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Rainman, bedankt voor de tip! ik ga het eens allemaal bij elkaar zoeken dan.....ja ik sport 6 x per week, 2 dagen MMa en 4 x per week fitness. Daarom ben ik bang dat ik veel te weinig eet.

Comment

Originally posted by MarcelM23 View Post
            Rainman, bedankt voor de tip! ik ga het eens allemaal bij elkaar zoeken dan.....ja ik sport 6 x per week, 2 dagen MMa en 4 x per week fitness. Daarom ben ik bang dat ik veel te weinig eet.
            Dat denk ik ook namelijk.
            De producten die je eet zijn op het eerste gezicht wel redelijk(al zijn de meesten hier niet echt voor brood)
            maar ik denk dat je flink veel meer moet gaan eten.(in de goede verhoudingen uiteraard)

Je voedingsbehoefte is een goede indicatie om mee te beginnen,moet je toch uitproberen in de praktijk maar met 195 cm en 75 kg en zoveel trainingsarbeid,kom je denk op het eerste gezicht al snel ongeveer 500/1000 kcal tekort per dag.

Succes!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X